سایه برجام همچنان بر سر بازارها؛

صعود قیمت دلار و سکه /سیگنال هرات به بازار تهران

کدخبر: ۵۰۴۷۶۴
اقتصادنیوز : معامله گران امروز سه شنبه 7 تیر ماه می گفتند سایه برجام همچنان بر سر بازار ارز است.
صعود قیمت دلار و سکه /سیگنال هرات به بازار تهران

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز سه شنبه 7 تیر ماه قیمت دلار برخلاف روز گذشته صعودی بود. نرخ دلار  امروز نزدیک به 600 تومان بالا رفت . عده ای از معامله گران معتقد بودند که بازار اصلاح شده است. البته قیمت دلار هرات هم امروز 400 تومان بالاتر از دیروز بود که می تواند سیگنال صعودی برای تهران باشد. 

 سایه برجام بر سر بازار ارز

معامله گران می گفتند سایه برجام همچنان بر سر بازار ارز است. امروز سفارت آمریکا در قطر اعلام کرد نماینده واشنگتن در امور ایران با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» درباره «تلاش‌های دیپلماتیک مشترک برای رسیدگی به مسائل با ایران» گفت‌وگو کرده است. امروز همچنین هیات مذاکره کننده ایران به ریاست علی باقری برای انجام دور جدید گفت‌وگوهای احیای برجام وارد قطر شدند. بازار امروز در انتظار اخبار جدید است.

طبق خبرها قرار است مذاکرات هسته‌ای غیرمستقیم ایران و آمریکا با میانجی گری اتحادیه اروپا امروز سه‌شنبه ۲۸ ژوئن (هفتم تیرماه) پس از سه ماه تأخیر در دوحه قطر آغاز شود.

بهترین شهر جهان برای زندگی انتخاب شد

قیمت دلار رسمی ثابت ماند

قیمت دلار در ابتدای کار صرافی ملی  27 هزار و 706 تومان بود . نرخ دلار صرافی قبل از ظهر 27 هزار و 714 تومان معامله شد و در نیمه روز به 27 هزار و 717 تومان رسید. این قیمت در مقایسه با دیروز ثابت بود. 

نرخ دلار متشکل هم صبح امروز 27 هزار و 560 تومان بود. اسکناس آمریکایی در بازار متشکل قبل از ظهر به قیمت 27 هزار و 579 تومان معامله شد و در نیمه روز هم با همین قیمت مبادله شد. نرخ مذکور نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت بود. 

قیمت طلا و سکه صعودی شد 

قیمت اونس طلا ظهر امروز  نوسان صعودی محدودی را تجربه کرد. قیمت طلای جهانی امروز با 2 دلار رشد در محدوده 1827 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا 18 عیار  200 تومان از دیروز بالاتر بود و در محدود 1 میلیون و 365 هزار و 800 تومان به فروش رسید. 

قیمت سکه هم امروز بالاتر از روز گذشته به فروش رسید. این فلز زرد رنگ داخلی امروز به قیمت 14 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز بیش از 200 هزار تومان افزایش را نشان می دهد . با قیمت یاد شده حباب سکه در محدوده 9 درصد بود و ارزش ذاتی سکه بر روی 13 میلیون و 183 هزار تومان قرار گرفت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید