شاخص های بورس در مسیر سقوط؟ /بورس پس نیفتاد!

کدخبر: ۵۰۵۲۰۷
تمایل به سقوط در شاخص های بورسی در هفته جاری هم ادامه داشت.
شاخص های بورس در مسیر سقوط؟ /بورس پس نیفتاد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، چراغ‌های قرمز همچنان مهمان بازار سرمایه هستند؛ با این حال شاخص کل بورس در هفته جاری همه تلاش خود را برای حفظ کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد به کارگرفت و با وجود انکه تا یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد نیز کاهش یافت در نهایت توانست این کانال را حفظ کند.

تمایل شاخص های بورسی به سقوط

هرچند بازار سرمایه سال را سبزپوش آغاز کرد و شاخص کل توانست حتی یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را هم فتح کند، طی یک ماه گذشته قرمزپوش شده و تمایل به سقوط در شاخص های بورسی در هفته جاری هم ادامه داشت. با این حال این شاخص توانست درحالی که تا لبه سقوط به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رفته بود، کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را حفظ کند.

بر این اساس بورس هفته را قرمزپوش اغاز کرد و شاخص کل در روز شنبه با ۱۳ هزار و ۵۹ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد سقوط کرد. روند نزولی بورس در روز یکشنبه نیز ادامه داشت و شاخص کل با ۱۸ هزار و ۱۸۵ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد رسید. روند حرکت شاخص کل در روز دوشنبه تغییر کرد و این شاخص با ۲۷۴۱ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۰۴ هزار واحد ایستاد.

روند صعودی شاخص در روز سه شنبه نیز ادامه داشت و در این روز با ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد صعود کرد. در نهایت در روز چهارشنبه شاخص کل بورس با ۷۱۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد ایستاد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید