پرمصرف ها خاموش شدند؛

قطعی برق در اهواز

کدخبر: ۵۰۵۷۸۱
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از قطع برق ۲۱۸ مشترک پرمصرف خبر داد و گفت: با بخش‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند برخورد می‌شود.
قطعی برق در اهواز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته برق ۲۱۸ مشترک پرمصرف از جمله ۱۶۶ مشترک پمپاژ آب خام کشاورزی و ۵۲ ساختمان اداری پرمصرف قطع شد.

وی با بیان اینکه با بخش‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند برخورد می‌شود، افزود: برق این ۲۱۸ مشترک به دلیل تجاوز از قدرت تعیین شده در راستای دستور العمل ابلاغی قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: در این شرایط سخت کمبود برق به کشاورزان پیشنهادهای خوبی ارائه شده که چنانچه پنج ساعت در پیک بار پمپاژ خود را وارد مدار نکنند صورتحساب برق آن‌ها رایگان خواهد شد.

شیاری با بیان اینکه این قطعی برق‌ها در راستای پایداری و کنترل بار شبکه انجام می‌شود، عنوان کرد: پایش ۲۴ ساعته ساختمان‌های اداری و تجاری و همچنین مشترکان پمپ‌های کشاورزی، در سطح کلانشهر اهواز در دستور کار است و در صورتی که شاهد استفاده خارج از دستورالعمل ابلاغی باشیم برق مشترک قطع می‌شود.

وی ادامه داد: صنعت برق با تمام توان در این شرایط سخت آب و هوایی و کاری در تلاش است تا بتواند برق مستمر و پایداری را به شهروندان ارایه دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید