قیمت اونس طلا ثابت ماند

نوسان قیمت سکه /قیمت دلار به استقبال عید رفت

کدخبر: ۵۰۷۱۲۶
اقتصادنیوز : بازار ارز و سکه امروز به استقبال عید قربان رفت و تقریبا به حالت نیمه تعطیل درآمد.
 نوسان قیمت سکه /قیمت دلار به استقبال عید رفت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار ارز امروز به استقبال عید بزرگ قربان رفت و  تقریبا به حالت نیمه تعطیل در آمد. نرخ دلار امروز با همان قیمت روز پنجشنبه گذشته معامله شد. 

 قیمت دلار  در تهران رنج شد/  دلار هرات و سلیمانیه اعلام نشد 

 قیمت دلار در تهران رنج بود. در سلیمانیه و هرات هم به دلیل عید قربان قیمت جدید اعلام نشد.  البته یکی از دلایل کم نوسان شدن بازار آزاد  به افزایش حجم عرضه توسط نهاد بازار ساز بر می گردد. با افزایش حجم معاملات توافقی از حجم تقاضا در بازار آزاد کم شده است.

رشد محدود قیمت دلار رسمی

نرخ دلار رسمی هم در صرافی ملی 27 هزار و 882 تومان بود که که نسبت به  دو روز قبل 27 تومان رشد کرده بود. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار در ابتدای معاملات نقدی امروز نسبت به روز پنجشنبه ثابت بود اما در ادامه معاملات نقدی تقریبا اندکی بالاتر از عصر پنجشنبه گذشته  و با 27 هزار و 744 تومان به  فروش رسید.

قیمت اونس طلا ثابت ماند / نوسان قیمت سکه در پله اول کانال 15

قیمت اونس طلا امروز در مقایسه با دیروز ثابت بود و در محدوده 1742 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار در زمان نوشتن این گزارش 1میلیون و 385 هزار و 400 تومان بود که در مقایسه با دو روز قبل 3 هزار و 700 تومان بالا تر بود. 

قیمت سکه هم امروز در پله اول کانال 15 میلیون تومان معامله شد. با فرض سکه 15 میلیون تومانی حباب سکه 16 درصد بدست آمد و فاصله ذاتی سکه با قیمت نقدی بیش از 2 میلیون تومان بود. از نظر سکه بازان یکی از دلایلی که باعث قفل شدن بازار سکه در روزهای اخیر شده حباب چشمگیر و فاصله زیاد ارزش ذاتی و نقدی بوده است. 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید