پیش بینی قیمت سکه امروز 20 تیر 1401

کدخبر: ۵۰۷۴۳۲
به باور تحلیل گران یکی از دلایل مهمی که بازار سکه را با حباب بالای ۱۵ درصد رو به رو کرده است، انتظارات تورمی است که در میان معامله گران بازار فلز گران بهای داخلی وجود دارد.
پیش بینی قیمت سکه امروز 20 تیر 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ؛  امامی به دلیل حباب زیاد می تواند دچار افت قابل توجه شود. با این حال،‌ برخی سکه بازان امیدوار هستند که دلار به تدریج در مسیر صعودی قرار بگیرد و از این طریق،‌فاصله میان ارزش ذاتی و قیمت بازار،‌ کاهش پیدا کند و موجب شود که ظرفیت های افت بازار فلز گران بهای  داخلی محدود شود. 

به باور تحلیل گران یکی از دلایل مهمی که بازار سکه را با حباب بالای ۱۵ درصد رو به رو کرده است، انتظارات تورمی است که در میان معامله گران بازار فلز گران بهای داخلی وجود دارد. شماری از معامله گران سکه باور دارند که اقدام خاصی برای تغییر مسیر تورم  توسط سیاست گذار مشاهده نشده است و به همین دلیل، ترجیح می دهند که به راحتی اقدام به فروش دارایی خود نکنند. 

در کنار این، برخی سکه بازان از این موضوع دچار هراس هستند که سفر آتی رییس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه،‌ فشارهای سیاسی بر ایران را زیاد کند و زمینه ساز ایجاد تنش های تازه در خاورمیانه شود. اخیرا سایت «نور نیوز»، نزدیک به شورای امنیت ملی ایران،‌در توییتی عنوان کرده است که 'ایجاد شبکه یکپارچه پدافندی در منطقه از سوی آمریکا با مشارکت، هدایت و مدیریت پنهان رژیم شرور صهیونیستی اقدامی تهدیدآمیز است. اگر اجرای چنین طرح‌هایی امنیت جمهوری اسلامی ایران را به‌هر شکل به خطر بیاندازد قطعا با پاسخ قاطع اولیه به نزدیک‌ترین و در دسترس‌ترین اهداف روبرو خواهد شد.' 

این توییت نیز تا حدی در میان معامله گران بازار سکه مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، رفتار سکه در کوتاه مدت و بخصوص در روز جاری تحت تاثیر روند قیمت دلار خواهد بود. دلار  کاهش پیدا کند فلز گران بهای داخلی محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را نیز ممکن است از دست بدهد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید