تفاوت موتور سیکلت برقی و عادی در چیست؟

پیوند الکتریکی موتور سیکلت و راه آهن در 2022

کدخبر: ۵۰۷۷۱۱
اقتصادنیوز: تعمیر و نگهداری راه آهن می تواند مشکل باشد، عمدتاً به این دلیل که دسترسی برای کارگران همیشه آسان نیست. با این حال، مفهوم Railway Motocycle می تواند با چند تنظیمات از یک دوچرخه برقی جاده ای به یک ماشین سواری ریلی تبدیل شود.
پیوند الکتریکی موتور سیکلت و راه آهن در 2022

به گزارش اقتصادنیوز، با راه آهن موتورسیکلت آشنا شوید، یک مفهوم الکتریکی ساخته شده برای ریل و جاده.

اما راه آهن و موتور سیکلت چه وجه مشترکی دارند؟ هنرمند Heqi Wang موتورسیکلت راه آهن را طراحی کرده است. این موتورسیکلت برقی یک تفاوت با موتورسیکلت عادی دارد و آن اینکه می تواند روی ریل و جاده ها حرکت کند. اگرچه هنوز یک ایده است، اما قطعاً ارزش مطالعه بیشتر را دارد. 

در سال 2022، راه‌آهن همچنان جذاب است. برای بسیاری از ما، از قبل از تولدمان بخشی از آینده بوده اند و اقلام و افراد را از جایی به مکان دیگر می برند. آنها برای مسافت های طولانی و سفرهای کوتاه به طور یکسان خوب هستند. در حالی که راه آهن در طول دهه ها کمی تکامل یافته اما یک چیز کاملا ثابت مانده است: راه آهن نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد.

اینجا جایی است که مفهوم موتورسیکلت راه آهن وارد عمل می شود. تعمیر و نگهداری راه آهن می تواند مشکل باشد، عمدتاً به این دلیل که دسترسی برای کارگران همیشه آسان نیست. با این حال، مفهوم Railway Motocycle می تواند با چند تنظیمات از یک دوچرخه برقی جاده ای به یک ماشین سواری ریلی تبدیل شود.

با توجه به طراحی، دوچرخه از پانل های بدنه طراحی شده هوشمندانه در دو طرف وسط استفاده می کند. موتورسیکلت سوار می تواند آنها را به پایین بلغزاند تا بتوانند به طور ایمن یک ریل را بگیرند.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد چگونگی تثبیت سیستم در دسترس نیست، زیرا این فقط یک ایده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید