خبر مهم درباره وام ۱۰۰ میلیونی مسکن برای تهرانی‌ها

کدخبر: ۵۰۸۰۶۹
طبق بررسی های صورت گرفته هم میزان اقساط تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی ۵ ساله با نرخ سود ۱۸ درصد ماهانه ۲ میلیون و۵۳۹ هزار تومان است که باید متقاضیان ظرف مدت ۵سال ۱۵۲ میلیون و۳۶۰ هزار تومان بازگردانند.
خبر مهم درباره وام ۱۰۰ میلیونی مسکن برای تهرانی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از منبیان ، طبق اعلام بسیاری از دریافت کنندگان تسهیلات ودیعه مسکن هم اکنون نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی در تهران ۱۸ در صد است.

طبق بررسی های صورت گرفته هم میزان اقساط تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی ۵ ساله با نرخ سود ۱۸ درصد ماهانه ۲ میلیون و۵۳۹ هزار تومان است که باید متقاضیان ظرف مدت ۵سال ۱۵۲ میلیون و۳۶۰ هزار تومان بازگردانند. کل سود تسهیلات ۵۲ میلیون ۳۶۰ هزار تومان در تهران است.

این درحالی است که پیش از این رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی اعلام کرده بود که پیشنهاد داده ایم نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن را به ۱۳ درصد برسانند که به نظر می رسد شورای پول و اعتبار با این میزان تسهیلات موافقت نکرده و همین امر باعث کاهش استقبال مستاجران از این وام شده است.

وام ۱۰۰ میلیونی برای تهرانی‌ها + شرایط دریافت

 

برای تسهیلات ودیعه مسکن ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و متقاضیان باید برای دریافت این تسهیلات ابتدا در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کرده و باید قرارداد دارای کد رهگیری امسال خود را بارگذاری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید