گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

گرفتاری بازار سکه درحباب !

کدخبر: ۵۰۸۶۰۵
اقتصادنیوز : قیمت دلار و درهم در بازار امروز شنبه 25 تیر ماه 1401 روندی صعودی پیدا کرد، اما بازار سکه همچنان گرفتار حباب بود.
گرفتاری بازار سکه درحباب !

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار امروز شنبه 25 تیر ماه هم در تهران مانند سلیمانیه و هرات روندی صعودی یافت.

قیمت دلار و درهم پرواز کرد

اسکناس آمریکایی  امروز در تهران وارد  بالای مرز مقاومتی جدید معامله شد. در هرات هم نرخ دلار بیش از 1 هزار تومان از نرخ قبل از عید قربان بالاتر بود. قیمت دلار در بازار سلیمانیه هم بر مدار صعود قرار گرفت و نزدیک 500 تومان افزایش را تجربه کرد.

قیمت درهم نیز امروز رشد کرد و در یک قدمی کانال جدید قرار گرفته بود. نرخ برابری درهم به دلار نزدیک مرزهای تاریخی قرار گرفته است که می تواند  انتظارات صعودی در بین معامله گران را تقویت کند. 

قیمت دلار در بازار رسمی چند؟ 

در صرافی ملی هم امروز قیمت دلار از صبح تا عصر با  27 هزار و 908 تومان معامله شد . در بازار متشکل ارزی هم نرخ دلار در ابتدای معاملات  اندکی بالاتر از قیمت روز گذشته به فروش رسید اما در ادامه روند معاملات نقدی امروز 27 تومان پایین تر از نرخ دیروز معامله شد. قیمت دلار متشکل امروز 27 هزار و 770 تومان بود. 

رشد قیمت اونس طلا / طلا 18 عیار پایین آمد 

قیمت اونس طلا دیروز از کانال 1700 دلار پایین آمد اما دوباره به بالای کانال یاد شده رسید و قیمت این فلز گران بهای جهانی امروز تقریبا 5 دلار از دیروز بالاتر بود و در محدوده 1708 دلار ایستاده بود. 

قیمت طلا 18 عیار هم عصر امروز 9 هزار تومان از عصر روز پنجشنبه ارزان تر معامله شد . این فلز زرد رنگ داخلی امروز در محدوده 1 میلیون و 374 هزار و 300 تومان به فروش رسید. 

بازار سکه گرفتار حباب 

قیمت سکه  عصر امروز 15 میلیون و 100 هزار تومان بود. با قیمت یاد شده ارزش ذاتی سکه 12 میلیون و 963 هزار تومان بود  و حباب سکه در محدوده 16 درصد بدست آمد . معامله گران با اشاره به حباب سکه می گفتند تا زمانی که بازار سکه حباب دارد نباید در انتظار افزایش چشمگیر قیمت سکه بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید