رئیس سازمان ملی استاندارد خبر داد؛

تعیین تکلیف خودرو‌هایی که تولید آنها متوقف شده

کدخبر: ۵۰۸۶۱۰
اقتصادنیوز: رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: با وزارت صمت توافق کردیم که خودروساز‌ها با پیوست فنی، نظارت وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد به تعهداتشان عمل کنند و جای نگرانی برای دارندگان خودرو‌های خارج از خط تولید نیست.
تعیین تکلیف خودرو‌هایی که تولید آنها متوقف شده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خودرو‌هایی که از سوی سازمان استاندارد تولید آن‌ها متوقف شده، با الحاق پیوست فنی تعیین تکلیف می‌شوند.

مهدی اسلام پناه گفت: با وزارت صمت توافق کردیم که خودروساز‌ها با پیوست فنی، نظارت وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد به تعهداتشان عمل کنند و جای نگرانی برای دارندگان خودرو‌های خارج از خط تولید نیست.

رئیس سازمان ملی استاندارد می‌گوید:  با برنامه‌ریزی انجام شده، کیفیت تولیدات بهبود می‌یابد و نظر وزارت صمت به عنوان متولی تولید چه در خودرو و چه در زنجیره ارزش تامین خودرو بر این است که مجموعه این نظام را کیفی سازی کند. تلاش این است که منفعت و حاشیه سود را به سمت مردم رقم بزنیم و این توافق قطعی است.

پیش از این مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد گفته بود: عموم ایرادات پرتکرار خودروی‌های سمند و تیبا، به انتقال قدرت در سیستم موتور، بدنه، رنگ خودرو، سیستم فرمان و چراغ‌ها مربوط بوده که از دل گزارش‌های واصله مردمی، آمار و اطلاعات تعمیرگاه‌ها و بخش خدمات پس از فروش خودروساز‌ها و همچنین ارزیابی‌های شرکت‌های بازرسی سازمان استاندارد، استخراج شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید