گزارش اقتصانیوز از بازار ارز و طلا

قیمت دلار اصلاح شد /بازار سکه در باتلاق افتاد

کدخبر: ۵۰۸۸۱۵
اقتصادنیوز : قیمت دلار امروز یکشنبه 26 تیر ماه در تهران ، سلیمانیه و هرات اصلاح شد، بازار سکه هم در چند وقت اخیر در باتلاق حباب افتاده است .
قیمت دلار اصلاح شد /بازار سکه در باتلاق افتاد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار امروز یکشنبه 26 تیر ماه  در تهران ، سلیمانیه و هرات اصلاح شد.

قیمت دلار اصلاح شد

نرخ دلار تهران امروز یک کانال عقب نشینی کرد. اسکناس آمریکایی امروز تقریبا 340 تومان پایین تر از نرخ دیروز معامله شد.در هرات هم  قیمت دلار امروز آرایش نزولی به خود گرفت و 220 تومان ارزان تر از روز گذشته معامله شد. بازار سلیمانیه بیشترین کاهش قیمت دلار را نسبت به تهران و هرات تجربه کرد. قیمت دلار سلیمانیه امروز با 680 تومان کاهش نسبت به روز گذشته تا ابتدای کانال دیروز عقب نشینی کرد. 

نرخ برابری درهم به دلار 

نرخ حواله درهم نیز امروز نزدیک به 150 تومان پایین آمد اما با این وجود نرخ برابری درهم به دلار  400 تومان از قیمت نقدی در بازار بالاتر بود که این امر نشان دهنده انتظارات صعودی در بازار ارز تهران است. 

ثبات قیمت دلار در بازار رسمی 

قیمت دلار در بازار رسمی هم امروز نوسان محدودی داشت و نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت بود. قیمت دلار در صرافی ملی امروز با قیمت 27 هزار و 908 تومان معامله شد. نرخ دلار متشکل هم امروز 27 هزار و 770 تومان بود. 

کاهش قیمت طلا 18 عیار 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود اما قیمت اونس طلا روز گذشته با 1708 دلار معامله شد . در بازار داخلی ایران هم امروز قیمت طلا 18 عیار با 1 میلیون و 357 هزار و 500 تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز گذشته 16 هزار و 800 تومان کاهش را نشان می دهد. 

بازار سکه در باتلاق حباب

بازار سکه هم در چند وقت اخیر در باتلاق حباب افتاده است و قیمت سکه در یک محدوده خاص در حال رفت و برگشت است. قیمت قیمت سکه امروز به کانال 14 میلیون تومان برگشت  و تا 14 میلیون و 950  عقب نشینی کرد اما در ادامه معاملات نقدی سکه دوباره وارد کانال 15 میلیون تومان شد و در ابتدای کانال مذکور معامله شد. 

با فرض سکه 15 میلیون تومانی حباب سکه در محدوده 16 درصد بود. ارزش ذاتی سکه هم بر روی 12 میلیون و 831 هزار تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت نقدی بیش از 2 میلیون تومان است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید