درخصوص فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی مطرح شد؛

پیشنهاد مهم وزیر اقتصاد به شورای هماهنگی سران قوا

کدخبر: ۵۰۹۳۰۵
اقتصادنیوز: سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: پیشنهاد ما به شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه این بود که سقف زمانی یک ماهه‌ای برای فروش اموال مازاد به دستگاه‌های دولتی داده شود.
پیشنهاد مهم وزیر اقتصاد به شورای هماهنگی سران قوا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر اقتصاد از ارائه پیشنهاد وزارت اقتصاد به شورای هماهنگی سران قوا درباره فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی خبر داد.

احسان خاندوزی گفت: یکی از خلا‌ءهای کشور، مدیریت نامناسب دارایی‌ها است که در این زمینه اختیارات استان‌ها باید خروجی‌های مناسبی داشته باشند و باید نسبت به گذشته، انقلابی در فروش مازاد اموال دولت رخ دهد.

وزیر اقتصاد گفت: ما تنها بازیگر حوزه فروش اموال مازاد نیستیم، اما پیشنهاد ما به شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه این بود که در این خصوص سقف زمانی یک ماهه‌ای برای فروش اموال مازاد به دستگاه‌ها داده شود؛ اگر در این سقف زمانی، فروش اموال انجام نشد وزارت اقتصاد راسا بتواند در این مورد اقدام کند که در این صورت، انقلابی در حوزه فروش اموال صورت خواهد گرفت و همچنین موجب تغییر رفتار مدیران درباره فروش اموال مازاد خواهد شد.

خاندوزی در گردهمایی مدیران استانی وزارت اقتصاد گفت: در زمینه تسهیل کسب و کارها، ادارات امور اقتصادی و دارایی استان‌ها باید محل مراجعه و رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی آن استان‌ها باشند. باید ارتباط ویژه‌ای با فعالان اقتصادی و تشکل‌های مرتبط صورت گیرد. مدیران استان‌ها باید روشن و شفاف و بدون تبعیض، دلسوز فعالان اقتصادی استان‌ها باشند و تمام موارد مربوط را حل‌وفصل کنند.

به گفته او ،ادارات استانی باید محل مراجعه و رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی باشند و تفویض اختیارات به ادارات استانی ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید