عقب نشینی 9 هزار واحدی شاخص کل بورس​

کدخبر: ۵۱۰۲۹۹
هرچند که بازار سرمایه روز گذشته یک صعود خفیف را پشت سر گذاشت اما امروز دوباره به روند نزولی خود بازگشت و همه شاخص‌های این بازار قرمزرنگ شدند.
عقب نشینی 9 هزار واحدی شاخص کل بورس​

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۹۶۳۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۳۳۸ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۰ هزار و ۱۴۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۰۵ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گلگهر، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز ۲۳۳ واحد کاهش یافت و تا رقم ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحد نزول کرد. در این بازار ۱۴۹ هزار معامله انجام شد که ۱۶ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال ارزش داشت. سنگ آهن گوهرزمین، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، فولاد هرمزگان جنوب و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید