رشد 8 درصدی کاردانو

صعود اتریوم در روز بی‌تحرک بیت کوین

کدخبر: ۵۱۰۳۳۶
اقتصادنیوز : بیت کوین همچنان توانسته کانال 22 هزار دلار را حفظ کند. اتریوم هم در حدود قیمت 1600 دلار معامله می شود.
صعود اتریوم در روز بی‌تحرک بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز ،‌ بیت کوین امروز نسبت به روز گذشته تغییر قیمت خاصی نداشته و با وجود فشار فروشی که شب گذشته ایجاد شد، وارد کانال 21 هزار دلار نشد. هم اکنون نیز این ارز در حدود قیمت 22600 دلار معامله می شود.

بیت کوین با ارزش بازار 432 میلیارد دلاری طی شبانه روز گذشته بیش از 25 میلیارد دلار معامله شده است.

اخیرا اعلام شده که تعداد نهنگ های بیت کوین که دارای 10 هزار بیت کوین یا بیشتر هستند، افزایش یافته که مشخص می شود این نهنگ ها در روزهای افت قیمت در حال خرید بوده اند.

همچنین سایت گلسنود به عنوان یکی از منابع آماری بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده که 80 درصد از سرمایه در گردش بیت کوین در اختیار هولدرهای بلند مدت است. این هولدرها، معامله گرانی هستند که در زمان افت قیمت از بیت کوین حمایت می کنند و در مقابل افت قیمت ها تسلیم نمی شوند.

جهش اخیر اتریوم، سرمایه گذاران را امیدوار کرد

برخلاف بیت کوین، امروز اتریوم رشد قیمت داشته و بیش از 2 درصد بالا رفته است. هم اکنون نیز در حدود قیمت 1600 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم همچنان بالاست و افرادی که 7 روز قبل بیت کوین خریده اند هم اکنون در سود 18 درصدی هستند.

اتریوم با ارزش بازار 194 میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته بیش از 16 میلیارد دلار معامله شده است.

نکته جالب درباره اتریوم این است که پس از رشد قیمتی اخیر، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال به آینده این آلت کوین امیدوار شده اند و برای آن اهداف قیمتی بالایی را متصور هستند.

شرکت فایندر اخیرا درباره قیمت اتریوم نظرسنجی کرده که نتیجه آن بسیار جالب است. اکثر افراد شرکت کننده در این نظرسنجی معتقدند که قیمت اتریوم تا سال 2030 به بیش از 14 هزار دلار می رسد.

رشد 8 درصدی کاردانو

امروز اکثر آلت کوین ها به سمت رشد قیمت تمایل دارند و تعداد نمادهایی که رشد کرده اند حدودا دو برای نمادهای منفی است. منفی ترین نماد در فهرست 50 ارز برتر بازار، اتم است که 6 درصد کاهش قیمت داشته. اتریوم کلاسیک هم حدود 2.5 درصد افت کرده و مابقی آلت کوین های منفی، افتی کمتر از دو درصد داشته اند.

اما در میان نمادهای مثبت، کاردانو با رشد 8 درصدی بهترین وضعیت را دارد. EOS هم رشد 6 درصدی را ثبت کرده و ایپ کوین با رشد 4 درصدی یکی دیگر از نمادهای پربازده امروز محسوب می شود.

کاهش 10 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 7 دهم درصدی نسبت به دیروز، به عدد 1.05 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 10 درصد کاهش یافته و هم اکنون عدد 61 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 5 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم رقم 56 میلیارد دلار را نشان می دهد.

ارزش بازار NFT ها بیش از 20 میلیارد دلار و ارزش بازار متاورس 13 میلیارد دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید