زمان بهره‌برداری نخستین واحد‌های مسکن ملی اعلام شد

کدخبر: ۵۱۰۶۲۳
اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس بنیاد مسکن، نخستین واحدهای نهضت ملی مسکن تا ماه آینده در قم به بهره‌برداری خواهد رسید.
زمان بهره‌برداری نخستین واحد‌های مسکن ملی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس بنیاد مسکن گفت: ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در حال اجرا است و تا ماه آینده واحد‌های نهضت ملی مسکن در قم به بهره برداری می‌رسد.

آقای اکبر نیکزاد گفت: بحث نوسازی، بازسازی و آوار برداری سطح کشور فعال است که برای این موضوع باید تعدادی ماشین آلات خریداری می کردیم.

به گفته رئیس بنیاد مسکن تاکنون ۱۳۷ دستگاه ماشین آلات و دستگاه های سنگین خریداری شده که تمامی آنها توسط تولید کنندگان داخلی ساخته شده است و امروز اولین سری تحویل داده شده و بنا است هر هفته این دستگاه ها تحویل داده شود.

او می گوید: برای واحدهای ساخت و نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی  و همچنین  واحدهای نهضت ملی مسکن اقداماتی انجام شده  به طوری که‌ ۲۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که نخستین واحدها تا ماه آینده در استان قم افتتاح می‌شود.

 ۶۰۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده که نصفی از این مبلغ توسط منابع داخلی و مابقی از حساب ۱۰۰ پرداخت می شود. امروز ۷۱ دستگاه ماشین آلات از جمله  بیل مکانیکی،  چکش برقی و هیدرولیکی برای نوسازی و بازسازی ماشین آلات واگذار شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید