رشد محدود قیمت بیت کوین و اتریوم

رشد 16 درصدی کوانت

کدخبر: ۵۱۱۱۰۶
اقتصادنیوز : بیت کوین نسبت به دیروز رشد کمتر از یک درصد داشته و در کانال 21 هزار دلار معامله می شود. اما اتریوم بیش از دو درصد رشد کرده است.
 رشد 16 درصدی کوانت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز بیت کوین تغییر قیمت خاصی نسبت به روز گذشته نداشته و با رشد حدود نیم درصدی، در محدود 21300 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین به منفی 9 درصد رسیده و مدت افت این ارز پس از رشدی که اخیرا داشته، به بیش از یک هفته رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 26 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 407 میلیارد دلار است.

تحلیلگران تکنیکال، حمایت مهم بیت کوین را محدوده قیمتی 21500 الی 21600 دلار اعلام کرده بودند که فعلا این محدوده شکسته شده و بعید نیست یک افت دیگر در قیمت رخ دهد تا به حمایت بعدی در حدود 20 هزار دلار برسد. البته این فقط یک فرضیه تحلیلی است و می تواند خلاف آن رخ دهد.

رشد محدود اتریوم

اتریوم امروز وضعیت نسبتا خوبی دارد و با رشد 2.5 درصدی در محدوده قیمت 1450 دلار معامله می شود. اما بازدهی هفتگی آن منفی 6 درصد است.

اتریوم با ارزش بازار 177 میلیارد دلاری طی شبانه روز گذشته بیش از 17 میلیار دلار معامله داشته است.

اتریوم درصورت از دست دادن کانال 1400 دلار احتمالا با یک دوره افت جدید مواجه شود که البته این به شرط تثبیت قیمت زیر 1400 دلار است.

امروز آلت کوین ها نسبتا وضعیت خوبی دارند. در فهرست 50 ارز برتر بازار اکثر آلت کوین ها مثبت هستند و آن هایی که افت کرده اند هم افت های محدودی داشته اند. به جز اتم، هلیوم و ایپ کوین که افت 2 الی 3 درصدی داشته اند، مابقی ارزهای منفی یک درصد و کمتر از یک درصد افت کرده اند.

در میان نمادهای مثبت، کوانت با رشد 16 درصدی عملکردی بسیار خوب داشته و اتریوم کلاسیک نیز با جهش 14 درصدی، رشدی عالی را ثبت کرده است. مابقی ارزهای مثبت هم رشدی کمتر از 6 درصد را به ثبت رسانده اند.

اما در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت آلت کوین ها چندان خوب نیست. به جز اتریوم کلاسیک که 10 درصد رشد کرده و EOS و مونرو که حدودا 4 درصد بازدهی داده اند، مابقی آلت کوین ها در مقیاس هفتگی افت قیمت داشته اند.

بیشترین افت هفتگی مربوط به نماد فلو است که با کاهش 19 درصدی مواجه شده. پس از آن هم Aave و سولانا با افت 18 درصدی در رده های دوم و سوم منفی ترین نمادها ایستاده اند. شیبا، هلیوم و آوالانچ هم افت حدودا 17 درصدی طی یک هفته را ثبت کرده اند.

کاهش 18 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با یک درصد رشد به 980 میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 18 درصد کاهش یافته و عدد 62 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 5 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم عدد 58 میلیارد دلار را نشان می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید