رصد بازار خودرو؛

فروش آریزو 6 پرو با قیمت جدید از امروز

کدخبر: ۵۱۱۶۲۸
شرکت مدیران خودرو از امروز شنبه 8 مردادماه 1401 فروش خودروی جدید آریزو 6 پرو را آغاز می‌نماید.
فروش آریزو 6 پرو با قیمت جدید از امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، آریزو6 پرو به عنوان جدیدترین محصول مدیران خودرو با برند فونیکس از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با خروجی ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد که این بازده خروجی از طریق یک گیربکس CVT با قابلیت تغییر ضریب در ۹ سرعت به صورت دستی به چرخ های جلو این خودرو منتقل می شود.

در نمای جلو، چراغ ها ، جلوپنجره و سپر  جدید جلوه ای جذاب به آن بخشیده و جلوپنجره بزرگ آن شباهت زیادی به جلوپنجره هیوندای النترا نیز دارد که رقیب این خودرو نیز به حساب می آید. در نمای جانبی تغییری در این خودرو بوجود نیامده اما در بخش عقب، چراغ ها، سپر و درب جدید صندوق بار با طراحی جدید و زمینه تیره چراغ‌ها دوست داشتنی هستند و به نوعی به برخی محصولات تویوتا و لکسس نزدیک است.

‌در نمای داخلی نمایشگرهای پشت فرمان جایشان را به یک مجموعه دیجیتال 10.25 اینچی داده اند که فارسی سازی نیز شده و در بخش میانی کنسول، نمایشگر 9 اینچی مدل قبلی جای خود را به نمایشگر 10.25 اینچی جدید داده است. کمی پایینتر از این نمایشگر، سیستم تمام لمسی تنظیم سیستم تهویه مطبوع با کلید های فیزیکی با طراحی جدید جایگزین شده که طراحی معقول و بهتری از نسخه قبل دارد و کنسول میانی نیز به سبک دیگر محصولات فونیکس اهرم تعویض دنده دیجیتال، کلید اتوهلد و ترمز پارک برقی  و جایگاه شارژ وایرلس موبایل و موس تظیمات سیستم مولتی مدیا را در اختیار شما قرار می دهد.

فروش این خودرو با قیمت 1.060.000.000 تومان از امروز آغاز شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید