خبر مهم درباره مسکن ملی/زمان تحویل واحدهای مسکونی اعلام شد

کدخبر: ۵۱۱۶۸۴
اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی درباره افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: شهریورماه امسال 100 هزار واحد را تحویل می‌دهیم و براساس برنامه به‌صورت ماهانه تعدادی از واحدهای این طرح را تحویل خواهیم داد.
خبر مهم درباره مسکن ملی/زمان تحویل واحدهای مسکونی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که وام ۷۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن هنوز تصویب نشده است گفت بر اساس برنامه ریزی انجام شده به صورت ماهانه تعدادی از واحدهای این طرح را تحویل خواهیم داد.

رستم قاسمی در حاشیه تجلیل از دست اندرکاران پروازهای حج امسال در پاسخ به پرسش تسنیم درباره وام 700 میلیونی نهضت ملی مسکن گفت این وام هنوز در شورای پول و اعتبار تصویب نشده است.

وی در خصوص افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن افزود: شهریور ماه 100 هزار واحد را تحویل می دهیم و بر اساس برنامه به صورت ماهانه تعدادی از واحدهای این طرح را تحویل خواهیم داد.

قاسمی همچنین با تاکید بر این که فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت چارتری ممنوع است گفت: قیمت این پروازها مشخص است و کسی اجازه گرانفروشی در این پروازها را ندارد.

وزیر تاکید کرد با چند ایرلاین که اقدام به گران فروشی بلیت کرده بودند برخورد شده و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید