افت 11 درصدی فایل کوین

تداوم ریزش قیمت بیت کوین و اتریوم

کدخبر: ۵۱۲۴۲۰
اقتصادنیوز : بیت کوین امروز هم منفی است که البته افت کمتر از یک درصدی داشته. اما اتریوم بیش از 4 درصد افت کرده است.
تداوم ریزش قیمت بیت کوین و اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز هم بازار ارزهای دیجیتال منفی است. بیت کوین با افت کمتر از یک درصدی در حدود قیمت 22900 دلار معامله می شود. البته هنوز هم بازدهی هفتگی بیت کوین مثبت است و طی یک هفته گذشته این ارز بیش از 8 درصد رشد را به ثبت رسانده است.

بیت کوین با ارزش بازار 435 میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته بیش از 27 میلیارد دلار معامله شده است.

تحرکات قیمتی اخیر در بیت کوین، بسیاری از معامله گران را به رشد بازار امیدوار کرده است. گرچه این ارز فعلا از یک روند صعودی کوتاه مدت وارد یک روند نزولی کوتاه مدت شده اما افت های اخیر بیت کوین کوچک بوده اند که این نشان می دهد فروشندگان بازار قدرت زیادی ندارند.

لارک دیویس تحلیلگر بازار رمز ارزها اخیرا اعلام کرده که تعداد آدرس های کیف پولی که حداقل یک بیت کوین را در خود دارند از زمان شروع سقوط بازار 40 هزار عدد جهش داشته که این موضوع نشان می دهد سرمایه گذاران خرد در قیمت های پایین شروع به خرید کرده بودند.

افت 4 درصدی اتریوم

اتریوم امروز افت بیشتری نسبت به بیت کوین داشته و با کاهش قیمت بیش از 4 درصدی، در حدود قیمت 1580 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از 18 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 192 میلیارد دلار است.

اتریوم با وجود افت 4 درصدی امروز، طی یک هفته گذشته رشد 12 درصدی داشته و عملکرد خوبی را به ثبت رسانده است.

افت 11 درصدی فایل کوین

امروز اکثر آلت کوین ها منفی هستند. در فهرست 50 ارز برتر بازار بیشترین افت مربوط به فایل کوین است که افت 11 درصدی را تجربه کرده و EOS هم با کاهش 11 درصدی، وضعیت مشابهی با فایل کوین دارد. ایپ کوین هم با افت 8 درصدی، فشار فروش زیادی را در شبانه روز گذشته تجربه کرده است.

البته در همین شرایط منفی، چند ارز رشد خوبی داشته اند. Cronos با رشد 6 درصدی مثبت ترین نماد در فهرست 50 ارز برتر بازار است. تتا نتورک هم رشد 3 درصدی داشته که عملکرد خوبی در این بازار منفی محسوب می شود. بیت کوین اس وی هم امروز رشد 2 درصدی را به ثبت رسانده است.

اما در عملکرد هفتگی، فایل کوین که امروز بیشترین افت را داشته، پربازده ترین نماد بوده است. فایل کوین گرچه امروز بیش از 11 درصد از ارزش خود را از دست داده، اما در مقیاس هفتگی 56 درصد رشد را به ثبت رسانده و پس از آن اتریوم کلاسیک با رشد 51 درصدی قرار دارد.

ارزش بازار به 1.06 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 1.5 درصدی به 1.06 تریلیون دلار رسید. اما ارزش معاملات 5 درصد رشد کرد و 76 میلیارد دلار ثبت شده است.

ارزش معاملات دیفای 7 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 71 میلیارد دلار معامله به ثبت رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید