شایعه برجامی در بازار دلار

سیگنال مثبت به قیمت دلار /پیش بینی بازار دلار 22 مرداد

کدخبر: ۵۱۴۴۸۴
قیمت دلار تهران در معاملات پشت خطی دیشب در کانال جدید معامله شد. در هرات و سلیمانیه هم نرخ دلار بر مدار صعود قرارگرفت.با این حال عده ای از معامله گران می گفتند اگر بازار تحت تاثیر اخبار هیجانی برجام باشد، افت اسکناس آمریکایی محتمل است .
سیگنال مثبت به قیمت دلار /پیش بینی بازار دلار 22 مرداد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در روز پنجشنبه گذشته  با 230 تومان کاهش یک کانال عقب نشینی  کرد. همزمان با عقب نشینی قیمت دلار  در تهران، اسکناس آمریکایی در هرات و سلیمانیه بر مدار کاهش قرار گرفته بودند.

پشت پرده نوسان محدود قیمت سکه /پیش بینی بازار سکه

سیگنال اولیانوف به قیمت دلار 

تحلیگران فنی باور دارند یکی از مهم ترین عواملی که انتظارات نزولی را تقویت کرده است،‌ اخبار  مثبتی است که از مذاکرات هسته ای به گوش می رسد. میخائیل اولیانوف در تازه ترین اظهارات خود در رابطه با برجام گفت که ایران راجع به متن پیشنهادی اروپا، تنها چند سوال مطرح کرده است و متن کلی مورد توافق قرار گرفته است.

 شایعه برجامی در بازار دلار 

روز گذشته یک شایعه برجامی در بین معامله گران دلار برجسته شد. برخی از کانال های تلگرامی عنوان می کردند که پیشنهادهای اروپا درباره مذاکرات هسته ای مورد تایید ایران قرار گرفته است. این گمانه زنی ها با واکنش رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی همراه شد. این رسانه اعلام کرد هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هم گفته توافقی (در مورد مذاکرات هسته‌ای) بدست نیامده است زیرا تا زمانی که در مورد همه مسائل توافق نشود، توافقی وجود نخواهد داشت.

صعود نرخ دلار در معاملات پشت خطی 

قیمت دلار تهران در معاملات پشت خطی دیشب در کانال جدید معامله شد. در هرات و سلیمانیه هم نرخ دلار  بر مدار صعود قرارگرفت. عده ای از معامله گران می گفتند که این امر می تواند نشان دهنده  صعود نرخ دلار در بازار امروز باشد . 

با این حال عده ای از معامله گران می گفتند اگر بازار تحت تاثیر اخبار هیجانی کاذب باشد، افت اسکناس آمریکایی محتمل است . 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید