رونمایی از بهترین مک‌بوک ها در بازار

1299 دلار بدهید، مک بوک پرو 13 اینچی بخرید

کدخبر: ۵۱۵۰۸۴
چگونه بهترین مک بوک را انتخاب کنید تا برای چیزهایی که نیاز ندارید بیش از حد خرج نکنید.
1299 دلار بدهید، مک بوک پرو 13 اینچی بخرید

به گزارش اقتصادنیوز، اپل چند کامپیوتر مک‌بوک برای انتخاب پیش روی شما می گذارد. به عنوان مثال، اپل از مک بوک ایر جدید رونمایی کرده است، اما اپل مک بوک ایر 2020 قدیمی خود را نیز می فروشد.

سه کامپیوتر مک بوک پرو مختلف برای انتخاب وجود دارد. انتخاب شما بستگی به این دارد که از لپ تاپ برای چه کاری استفاده می کنید و بودجه شما چقدر است. در اینجا آنچه شما باید در مورد هر مک بوک موجود بدانید و چگونه بهترین را برای خود انتخاب کنید، آورده شده است.

مک بوک ایر 2020 با  M1

999 دلار

مک بوک ایر 2020 با قیمت 999 دلار ارزان ترین مک بوکی است که اپل می فروشد، اما همچنان یک کامپیوتر عالی است. این تراشه بر روی یک تراشه M1 اجرا می شود و به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند چیزهایی را که اکثر مردم به آن نیاز دارند انجام دهد، اما برای کارهایی مانند ویرایش ویدیو کندتر است.

مک بوک ایر 2020 دارای عمر باتری 18 ساعته است، مشابه مک بوک ایر 2022.

۱

مک بوک ایر 2022 با  M2

1199 دلار

این بهترین مک بوک برای اکثر مردم است. جدیدترین مک بوک ایر اپل که از 1199 دلار شروع می شود، از آخرین تراشه M2 استفاده می کند، کاملاً بازطراحی شده و باریک تر از همیشه است.

جدیدترین مک بوک ایر دارای شارژ MagSafe است. این همان کابل شارژ مغناطیسی کوچکی است که در کناره قرار می گیرد و به راحتی بیرون می زند. بنابراین، اگر روی سیم ضربه بزنید، کل مک بوک از روی میز شما نمی افتد. همچنین می توانید لپ تاپ را با استفاده از یکی از دو پورت Thunderbolt USB C شارژ کنید. اگر شارژر 67 واتی اپل را به قیمت 59 دلار بخرید، می‌توانید آن را در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کنید.

۲

مک بوک پرو 13 اینچی با  M2

1299 دلار

مک بوک پرو جدید کمی گیج کننده است. این مدل یک پله بالاتر از مک بوک ایر است. اما دارای جدیدترین پردازنده M2 است که به اندازه پردازنده های قدیمی M1 Pro یا M1 Max موجود در مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی قدرتمند نیست.

نسخه 2022 بر روی تراشه M2 اجرا می شود، 20 ساعت عمر باتری دارد و تنها مک بوک با نوار لمسی است، نوار کوچکی که بالای صفحه کلید قرار دارد و می توانید از آن برای پیمایش عکس ها، پرش یا توقف/پخش رسانه و موارد دیگر استفاده کنید.

 Pro همچنین دارای بلندگوهای بهتر و صفحه نمایش بالاتری نسبت به آنچه در مک بوک ایر خواهید یافت.

۳

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید