خبرهای برجام، معامله گران را سردرگم کرد

ریزش قیمت دلار در تهران و هرات

کدخبر: ۵۱۵۵۷۰
نرخ دلار در شروع معاملات نقدی امروز در مقایسه با روز گذشته بیش از 300 تومان کاهش را تجربه کرد.
ریزش قیمت دلار در تهران و هرات

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران امروز چهارشنبه 26 مرداد ماه شاهد عقبگرد قیمت دلار به کانال پایین تر بود.

نرخ دلار در شروع معاملات نقدی امروز در مقایسه با روز گذشته بیش از 300 تومان کاهش را تجربه کرد . قیمت دلار در بازار هرات هم امروز مانند تهران یک کانال ریزش کرد و حتی پایین مرز مقاومتی مهم قرار گرفت. 

قیمت دلار توافقی امروز با قیمت ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان و با حجم ۱۰ هزار  روانه بازار ارز شد. صرافی ملی هم که تابلو صرافی ها را دنبال می کند قیمت خرید دلار آمریکا را 27 هزار و 793 تومان  و قیمت فروش دلار آمریکا28 هزارو 72 تومان اعلام کرد.

به نظر می رسد اخبار برجامی موجب سرگیجه دلار شده باشد. عده ای از معامله گران نسبت به توافق برجام خوشبین هستند و عده ای دیگر معتقدند که برجام به این زودی ها به نتیجه نخواهد رسید به همین دلیل نرخ دلار در روز های اخیر شاهد رفت و برگشت کانالی بوده است. 

 شهریار حیدری ؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته متن توافق در حال رد و بدل شدن برای دست‌یابی به نتیجه نهایی است.لذا جلسه آینده وزاری امور خارجه ۱+۴ منتج به توافق هسته‌ای خواهد شد. 

یک منبع مطلع در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتظار برای دریافت پاسخ طرف‌های مقابل به ویژه آمریکا به جمع‌بندی ایران گفت که "انتظار است تا دو روز آینده پاسخ طرف مقابل را دریافت کنیم."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید