جهش 22 درصدی EOS

بیت کوین در کانال 23هزار دلاری/ ارزهای دیجیتال دوباره سقوط می‌کنند؟

کدخبر: ۵۱۵۶۴۵
اقتصادنیوز : بیت کوین وارد کانال 23هزار دلاری شده و اتریوم نیز در کانال هزار و هشتصد دلاری تثبیت شده است. با این حال افت قیمت آن ها در شبانه روز گذشته چندان بزرگ نبوده است.
بیت کوین در کانال 23هزار دلاری/ ارزهای دیجیتال دوباره سقوط می‌کنند؟

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز بیت کوین با افت حدود یک درصدی وارد کانال 23000 دلار شده و هم اکنون با قیمت حدود 23800 دلار معامله می شود. با وجود افت امروز، همچنان بازدهی هفتگی این ارز مثبت است و طی 7 روز گذشته حدود 3 درصد رشد را به ثبت رسانده.

ارزش بازار بیت کوین 455 میلیارد دلار و ارزش معاملات آن 29 میلیارد دلار ثبت شده است.

سایت newsbtc در تحلیلی که امروز از بیت کوین منتشر کرده، حمایت های اصلی آن را 23650 و 23500 دلار اعلام کرده است. فعلا قیمت فاصله زیادی با این حمایت ها ندارد اما مقاومت های اصلی هم 24250 و 24450 دلار عنوان شده اند.

ضرر میلیاردی بیت کوین به 3 غول بزرگ ماینینگ

امروز پیتر برانت معامله گر مشهور بازارهای مالی مدعی شده که در نمودار بیت کوین یک الگوی نزولی در حال تشکیل است که می تواند قیمت را تا سطوح 20700 دلار برساند. البته ناگفته نماند که این الگوها همیشه معتبر نیستند و برخی مواقع ممکن است تشکیل شوند اما قیمت را به پایین هدایت نکنند.

رشد سه برابری اتریوم در مقایسه با بیت کوین در یک هفته

اتریوم امروز حدود نیم درصد افت کرده و در محدوده قیمت 1880 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم نیز مثل بیت کوین مثبت است اما با این تفاوت که طی این مدت حدودا سه برابر بیت کوین و به میزان 10 درصد رشد داشته است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 17 میلیارد دلار و ارزش بازار آن 230 میلیارد دلار بوده است.

سایت newsbtc حمایت اصلی اتریوم را 1850 دلار و مقاومت اصلی آن را 1925 دلار می داند.

جهش 22 درصدی EOS

تقریبا می توان گفت تعادلی نسبی از نظر تعداد نمادهای منفی و مثبت در بازار وجود دارد. در فهرست 50 ارز برتر بازار EOS با جهش 22 درصدی بهترین بازدهی را داده. تزوس و چیلیز هم با رشد 7 درصدی، عملکردی خوب داشته اند. کوانت نیز در شبانه روز گذشته بیش از 4 درصد رشد کرده و مابقی ارزهای مثبت، بازدهی کمتر از 3 درصد را نمایش می دهند.

در میان نمادهای منفی هم مونرو با افت 6 درصدی، برای خریداران خود زیان به همراه آورده و دوج کوین با افت 3.5 درصدی، دومین نماد منفی بازار است. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

دامیننس بیت کوین دوباره به کمتر از 40 درصد رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت نیم درصدی به رقم 1.14 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم نسبت به دیروز تنها 2 درصد رشد کرده و رقم 69 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 5 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 63 میلیارد دلار بوده است.

دامیننس بیت کوین هم که نشان دهنده ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزها است، دوباره به کمتر از 40 درصد رسیده و هم اکنون 39.89 درصد است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید