تاکتیک احتیاط در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۱۵۷۸۷
اگر سکه محدوده ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست بدهد، احتمال افت قیمت تا محدوده ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود خواهد داشت.
تاکتیک احتیاط در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز یه نقل از اکو ایران، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکاعنوان کرده است، همچنان مشغول ارزیابی پاسخ ایران هستیم و با شرکای اروپایی خود در این زمینه مشورت خواهیم کرد. این اظهارنظر می تواند معامله گران بازارها را در وضعیت احتیاطی قوی تری نگه دارد و موجب شود که با صبر و حوصله بیشتری به دنبال قرار گرفتن در موقعیت خرید و فروش باشند. 

در روزهای اخیر قدرت فروشندگان در بازار سکه بیشتر شده است ولی دشوار است که در روز جاری این فلز گران بها با توجه به نااطمینی های مذاکراتی،‌ محدوده ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست بدهد. اگر سکه محدوده ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست بدهد، احتمال افت قیمت تا محدوده ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود خواهد داشت. 

سکه برای افزایش قیمت نیز نیاز دارد که بار دیگر به بالای مرز ۱۴ میلیون تومانی برگردد. در صورتی که جو فروش در بازار اسکناس آمریکایی کاهش پیدا کند، فلز گران بهای داخلی نیز شانس بازگشت به کانال بالاتر را خواهد داشت. با این حال، حداقل در شب گذشته، بازیگران دلار تمایل زیادی برای قرار گرفتن در موقعیت خرید نداشتند. در کنار این بهای اونس طلا نیز در بازارهای جهانی رفتار افزایشی خاصی نداشت  که سکه بازان را تحریک به خرید فلز گران بهای داخلی کند

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید