دلار صرافی ملی و بازار متشکل به هم نزدیک شدند

نوسان قیمت دلار و سکه /قیمت درهم قفل شد

کدخبر: ۵۱۸۳۸۷
به نظر می رسد یکی از موانعی که سد راه معامله گران دلار تهران شده نرخ حواله درهم است. قیمت درهم امروز برای سومین روز متوالی در یک محدوده خاص قفل شده بود.
نوسان قیمت دلار و سکه /قیمت درهم قفل شد

به گزارش اقتصادنیوز؛ بازار ارز تهران امروز سه شنبه 8 شهریور ماه نسبت به روز گذشته شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در  بازار امروز با افت 40 تومانی نسبت به روز قبل به قیمت 29 هزار و 500 تومان معامله شد. 

نوسان محدود نرخ دلار در بازار ارز امروز در حالی است که  شب گذشته دلار در معاملات پشت خطی  به سمت محدوده 29 هزار و 800 تومان خیز برداشته بود و عده ای از معامله گران در انتظار افزایش قیمت دلار  در بازار امروز بودند.

درهم ؛مانع صعود دلار شد

به نظر می رسد یکی از موانعی که سد راه معامله گران دلار تهران شده نرخ حواله درهم است. قیمت درهم امروز برای سومین روز متوالی در یک محدوده خاص قفل شده بود.  قیمت درهم امروز  8 هزار و 160 تومان بود. البته همچنان احتیاط برجامی در بازا ارز تهران دیده می شود و یکی دیگر از عوامل نوسان محدود دلار می تواند همین عامل باشد . 

نرخ دلار هرات امروز تا 29 هزار و 680 تومان بالا رفت اما در ادامه معاملات به قیمت 29 هزار و 480 تومان مبادله شد . قیمت مذکور در مقایسه با دیروز 70 تومان پایین تر بود . قیمت دلار در سلیمانیه هم ظهر امروز 30 هزار و 70 تومان بود که نسبت به روز قبل اندکی رشد کرده بود . 

دلار صرافی ملی و بازار متشکل به هم نزدیک شد 

امروز قیمت دلار رسمی در صرافی ملی و بازار متشکل ارزی بهم نزدیک شد . قیمت دلار صرافی ملی امروز 28 هزار و 342 تومان بود و در بازار متشکل قیمت دلار 28 هزار و 320 تومان معامله شد .

دلار و سکه

قیمت اونس طلا پایین آمد  

قیمت اونس طلا در بازار امروز تقریبا 9 دلار از ارزش خود را از دست داد و به قیمت 1730 دلار معامله شد .

رشد قیمت طلا 18 عیار 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار ظهر امروز 6 هزار و 700 تومان از روز گذشته بالاتر بود . این فلز گران بهای داخلی امروز 1 میلیون و 268 هزار و 400 تومان بود. 

نوسان محدود قیمت سکه 

قیمت سکه هم امروز نوسان محدودی را ثبت کرد. قیمت سکه امامی در بازار امروز هم مانند روز های گذشته ارزان شد . سکه امروز 8 هزار تومان پایین تر از روز گذشته معامله شد . فلز زرد رنگ داخلی امروز در محدوده 13 میلیون  و 697 هزار تومان به فروش رسید . 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید