عرضه ب‌ام‌و X۷ جدید با ظاهری جذاب + عکس

کدخبر: ۵۱۸۴۹۵
اقتصادنیوز: ب‌ام‌و X۷ مدل 2022 در حال حاضر پرفروش‌ترین SUV این خودروساز آلمانی است.
عرضه ب‌ام‌و X۷ جدید با ظاهری جذاب + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، تغییرات ب‌ام‌و X۷ جدید را باید در دماغه و به خصوص چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، قدرت پیشرانه و البته تغییراتی در کابین و استفاده از سیستم سرگرمی و چند رسانه‌ای جدید دانست.

عکس l ب‌ام‌و X۷ مدل ۲۰۲۳ با ظاهری بامزه عرضه خواهد شد

همانطور که پیش‌بینی می‌شد چراغ‌های جلو در ب‌ام‌و X۷ را بر خلاف طرح‌های قبلی به دو بخش تقسیم شده است. بخش بالایی چراغ‌های روشنایی در روز و بخش پایینی چراغ‌های اصلی جلو هستند و این روند بدون شک در سدان الکتریکی i۷، نسل جدید سری ۷ و همچنین کراس‌اوور هیبریدی XM نیز به کار خواهد رفت.

عکس l ب‌ام‌و X۷ مدل ۲۰۲۳ با ظاهری بامزه عرضه خواهد شد

ناگفته نماند که در نسخه‌های مختلف ب‌ام‌و X۷ جدید، از تریم‌های کرومی براق یا مشکی در قسمت ورودی‌های هوای جلو و سایز تزئینات جلوپنجره استفاده خواهد شد. مشتریان می‌توانند ب‌ام‌و X۷ جدید را با نشان BMW M ۵۰ Years نیز سفارش دهند. در این نسخه (ویزه ۵۰ سالگی بخش M پاور ب‌ام‌و) برای اولین بار توسط ب‌ام‌و از رینگ‌های ۲۳ اینچی استفاده شده است.

ب‌ام‌و X۷ جدید با دو حجم موتور عرضه می‌شود. یک نسخه ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری خطی توربوشارژ و یک نسخه ۴.۴ لیتری V۸ مجهز به سامانه توئین توربو. هر دو پیشرانه در نسخه جدید ب‌ام‌و X۷ به سامانه هیبریدی خفیف ۴۸ ولتی مجهز هستند. نسخه ۶ سیلندر با افزایش قدرت ۴۰ اسب‌بخاری و گشتاور ۷۰ نیوتن‌متری به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این نسخه که X۷ xDrive۴۰i نام دارد در حال حاضر ۳۷۵ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن نیز ۵.۶ ثانیه اعلام شده است.

عکس l ب‌ام‌و X۷ مدل ۲۰۲۳ با ظاهری بامزه عرضه خواهد شد

اما پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو ب‌ام‌و X۷ همچنان همان قدرت ۵۲۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتن‌متری را تولید می‌کند و در نسخه M۶۰i به کار رفته است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این نسخه نیز ۴.۵ ثانیه اعلام شده است.

و در صدر تمامی این مدل‌ها نسخه آلپینا با نام XB۷ قرار دارد که با بهینه‌سازی پیشرانه V۸ و. توربوشارژرهای دوقلو، به ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. شتاب اولیه نسخه آلپینا حدود ۴ ثانیه بوده و بیشینه سرعت آن نیز به ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. تمامی نسخه‌های ب‌ام‌و X۷ جدید دارای جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار با سامانه لانچ کنترل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید