رکوردشکنی پراید در خسارت به بیمه!

کدخبر: ۵۱۹۴۷۶
سهم خودرو پراید در تصادفات بسیار بالا است، که باتوجه به گستردگی تردد پراید در سطح کشور، این مشکل چندان غیر منطقی هم نیست.
 رکوردشکنی پراید در خسارت به بیمه!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دیجیاتو، روزانه می‌شنویم که پراید در این سو و آن سوی کشور یک پای همیشگی تصادفات است و انتقادات فراوانی از این خودرو در رسانه‌ها و محافل علمی و کارشناسی می‌شود.

سهم خودرو پراید در تصادفات بسیار بالا است، که باتوجه به گستردگی وجود پراید در سطح کشور، زیاد هم دور از انتظار هم نیست؛ به هر حال محصولی با این همه فراگیری در کشور می‌تواند در بسیاری از تصادفات نیز نقش آفرین باشد؛ ضمن آن که تعداد بسیاری زیادی از این خودرو‌ها از نظر سال ساخت متعلق به سالیان گذشته هستند که هنوز امکاناتی نظیر ترمز ABS و کیسه هوا در آن‌ها به کار نرفته بود و همین امر نیز عامل مهمی در نقش آفرینی پراید در تصادفات است.

در این رابطه مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی از سهم ۴۱ درصدی پراید در حوادث رانندگی منجر به پرداخت خسارت از سوی این صندوق خبر داد و اعلام کرد: «از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰، خودروی پراید با بیش از ۷ هزار پرونده، در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین بوده است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید