پیش بینی قیمت سکه امروز 16 شهریور 1401

کدخبر: ۵۲۰۱۷۰
معامله گران بزرگ تصور می کنند که بازارساز نسبت به معامله و نگه داری دلار حساس است و این حساسیت نسبت به بازار سکه کمتر است.
پیش بینی قیمت سکه امروز 16 شهریور 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کوایران٬ به باور برخی از تحلیل گران، رفتار سکه در روز سه شنبه به خوبی نشان می دهد  که معامله گران داخلی حساسیت چندانی نسبت به نوسانات بازارهای جهانی ندارند و بیشتر خرید و فروش های خود را بر اساس انتظار از آینده توافق هسته ای و قیمت دلار تنظیم می کنند. افزون بر این، برخی فعالان عنوان می کنند که دیروز فضای بازار ارز کمی امنیتی شد و همین موضوع زمینه تقویت فعالیت در بازار سکه را فراهم کرد. 

معامله گران بزرگ تصور می کنند که بازارساز نسبت به معامله و نگه داری دلار حساس است و این حساسیت نسبت به بازار سکه کمتر است. در کنار این، حساسیت بازارساز نسبت به دلار موجب می شود که عرضه بیشتری در این بازار صورت بگیرد و بعضا خریداران بازار نقره داغ شوند. این در حالی است که در بازار سکه، گفته می شود که عرضه مشخصی از سوی بانک مرکزی وجود ندارد و همین موضوع نقش بازارساز را در این بازار کمرنگ تر می کند. 

با وجود بی محلی به افت اونس، سطح حباب سکه بالاتر رفته است و این موضوع می تواند کار را برای خریداران بازار فلز گران بهای داخلی دشوارتر کند. 

Untitled-31

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید