بازار ساز سد راه افزایش قیمت دلار؟

پیش بینی قیمت دلار 17 شهریور با سیگنال برجام

کدخبر: ۵۲۰۳۸۹
اقتصادنیوز : تصور معامله گران این است که احتمالا تا آبان توافق هسته ای امضا نخواهد شد ولی سطح تنش های ایران و غرب قرار نیست بیشتر شود.
پیش بینی قیمت دلار 17 شهریور با سیگنال برجام

به گزارش اقتصادنیوز ؛ روز گذشته قیمت دلار در تهران رنج بود. نرخ دلار در بازار آزاد دیروز در محدوده 30 هزار تومان تا 30 هزار و 100 تومان معامله شد . 

نوسان محدود قیمت دلار در بازار شبانه 

شب گذشته معامله گران در بازار پشت خطی ترجیح دادند بی گدار به آب نزنند و اسکناس آمریکایی در همان محدوده معاملات نقدی روز چهارشنبه معامله شد.

قدرت خرید دلار بالا رفت؟ /طلا ریخت، سکه برخاست

سیگنال های جدید برجام به قیمت دلار 

وال‌استریت‌ژورنال مدعی شد؛ در جلسه هفته آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای علیه ایران صادر نخواهد شد. این در حالی بود که خبرگزاری‌های فرانسه و رویترز مدعی شده بودند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی جدید مدعی شده که نمی‌تواند صلح‌آمیز بودن ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تأیید کند.

در اکوایران ببینید؛ 

 بازار ساز سد راه افزایش قیمت دلار

 با این حال عده از معامله گران معتقدند که نرخ دلار در سایه برجام پتانسیل رشد را دارد اما بازار ساز سد راه افزایش قیمت دلار در تهران شده است. 

بازارساز نمی خواهد دلار از محدوده ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان به راحتی عبور کند. این موضوع موجب شده است که در روزهای اخیر، اسکناس آمریکایی در واکنش به احتمال عدم احیای برجام در کوتاه مدت، نوسان شدیدی را تجربه نکند و بیشتر اوقات در بازه ۲۹ هزار و ۸۰۰ الی ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان تغییرات خود را به ثبت برساند. 

سیگنال شبانه طلا به قیمت سکه /پیش بینی بازار سکه امروز

خروج آمریکا از توافق برجام 

 روزنامه جوان امروز نوشت:  به نظر می‌رسد پس از «خروج از برجام»، امریکا این‌باربه «خروج از توافق» نزدیک شده است.

لارا روزن روزنامه نگار آمریکایی هم در خبرنامه خود تحت عنوان «دیپلماتیک» نوشت:  توافق برجام در چند هفته آینده رخ نخواهد داد

پیش بینی بازار دلار از توافق برجام 

در این شرایط خبری، تصور معامله گران این است که احتمالا تا آبان توافق هسته ای امضا نخواهد شد ولی سطح تنش های ایران و غرب قرار نیست بیشتر شود.
 در این وضعیت انتظاری، دشوار است که قیمت دلار به زیر حمایت ۲۹ هزار و۵۰۰ تومان برود، ولی از آن سو، افزایشی های بازار نیز نمی توانند به راحتی رکوردهای قیمتی سال جاری را تکرار کنند. 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید