قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس + مشخصات

کدخبر: ۵۲۰۳۹۴
قیمت آیفون ۱۴ پرو از ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۴ پرو مکس از ۱۰۹۹ دلار آغاز می‌شود. گفتنی است که حافظه این دو گوشی تا یک ترابایت خواهد بود.
قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس + مشخصات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایمنا رویداد معرفی محصولت اپل برگزار شد و در پی آغاز این رویداد ضمن ارائه توضیحات و مقدماتی پیرامون محصولات مختلف اپل، ویژگی‌ها و قیمت این محصولات نیز معرفی شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و قیمت محصولات اپل می‌پردازیم.

Apple Watch Series 8

سری هشتم اپل واچ با ویژگی‌های مختلفی برای تجربه‌ای بهتر در ورزش و کسب سلامتی طراحی شده است؛ این سری از اپل واچ‌ها اطلاعات کاربران را با ایمنی بالایی نگهداری می‌کند و دارای ویژگی‌های مختلفی در زمینه ارتباطات است؛ این اپل واچ قابلیت تشخیص تصادف را دارد و در این هنگام با نزدیک‌ترین مرکز تماس برقرار می‌کند.

عمر باتری این ساعت ۱۸ ساعت است که البته این مقدار تا ۳۶ ساعت نیز افزایش می‌یابد. سری هشتم اپل واچ در چهار رنگ Midnight، starlight، silver و گرافیکی عرضه خواهد شد؛ همچنین این ساعت دارای بند اسپرت و چرمی است. صفحه نمایش اپل واچ سری هشت edge بوده و از قابلیت fast charging نیز بهره می‌برد.

این سری از اپل واچ در دو نوع GPS و GPS + Cellular عرضه می‌شود که قیمت دلاری آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

Apple Watch Series 8 for GPS با قیمت 399 دلار

Apple Watch Series 8 for GPS + Cellular با قیمت 499 دلار

Apple Watch SE

این اپل واچ که در رویداد امشب_ چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ معرفی شد قابلیت کنترل ورزش در آب و بررسی میزان ضربان قلب را دارد، همچنین اپل واچ SE از ایرپاد نیز پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری آن به‌گونه‌ای طراحی شده که کودکان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

نسخه GPS این سری از اپل واچ با قیمت ۲۴۹ دلار و نسخه GPS + Cellular با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

Apple Watch ULTRA

اپل واچ اولترا در حالت استفاده ۳۶ ساعت فعالیت می‌کند و عمر باتری آن تا ۶۰ ساعت قابل ارتقا است، همچنین این اپل واچ دارای میکروفون و اسپیکر برای برقراری تماس است و از حالت Dark نیز پشتیبانی می‌کند؛ این اپل واچ دارای GPS L5 است و قابلیت مکان‌یابی و نشان‌گذاری در مکان دلخواه است.

نسخه Apple Watch ULTRA GPS + Cellular با قیمت ۷۹۹ دلار از بیست‌وسوم سپتامبر عرضه خواهد شد.

Air pods pro

ایرپاد پرو جدید اپل تا شش ساعت قابلیت پخش موسیقی دارد و کیس آن نیز ۳۰ ساعت شارژ دهی خواهد داشت؛ همچنین کیس ایرپاد پرو قابلیت شارژ بی‌سیم دارد. کیس ایرپاد پرو از طریق اپلیکیشن مربوط روی گوشی قابل ردیابی است و خود کیس نیز دارای اسپیکری برای آلارم دادن است. ایرپاد پرو نیز از نهم سپتامبر با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

ایفون ۱۴ و ۱۴ پلاس

ایفون ۱۴ و ۱۴ پلاس با قابلیت‌ها و نرم‌افزارهای جدید عرضه خواهند شد. صفحه نمایش این آیفون جدید از قابلیت XDR بهره می‌برد و این دو گوشی در پنج رنگ Midnight، starlight، silver، صورتی و قرمز عرضه می‌شود. دوربین آیفون ۱۴ نیز از تکنولوژی جدید بهره می‌برد و رنگ را طبیعی‌تر نمایش می‌دهد. آیفون ۱۴ از تکنولوژی اتصال ماهواره‌ای نیز بهره می‌برد.

قیمت آیفون ۱۴ از ۷۹۹ دلار و آیفون ۱۴ پلاس از ۸۹۹ دلار آغاز می‌شود.

قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس

قیمت آیفون ۱۴ پرو از ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۴ پرو مکس از ۱۰۹۹ دلار آغاز می‌شود. گفتنی است که حافظه این دو گوشی تا یک ترابایت خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید