آرامش در بازار سکه و طلا؛

پیش‌بینی نائب رییس اتحادیه طلا از قیمت‌ طلا و سکه در روزهای آتی

کدخبر: ۵۲۱۰۳۲
کشتی آرای از برقراری آرامش در بازار طلا و ارز و کاهش حباب سکه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود قیمت ها در روزهای آینده نیز در همین سطح باقی بماند.
 پیش‌بینی نائب رییس اتحادیه طلا از قیمت‌ طلا و سکه در روزهای آتی

به گزارش اقتصادنیوز ، محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر، اظهار داشت: باتوجه به عدم تغییر چشم گیر قیمت جهانی طلا در دو هفته اخیر و همچنین مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی و وضعیت مطلوب منابع ارزی، قیمت ها در روزهای اخیر با نوسان شدید همراه نبوده است.

 

وی با بیان اینکه نوسانات فعلی در بازار ارز عادی است، گفت: قیمت دلار در چند روز اخیر ثابت مانده و به همین دلیل نیز هم اکنون قیمت سکه طرح قدیم 13 میلیون و 300 هزار تومان، سکه طرح جدید 13 میلیون و 950 هزار تومان، نیم سکه 8 میلیون تومان، ربع سکه 5 میلیون تومان و سکه یک گرمی 3 میلیون تومان تعیین شده و مبنای داد و ستد است.

این فعال بازار طلا و جواهر ضمن تأکید براینکه نوسانات روزانه قیمت طلا و سکه طبیعی است، افزود: قیمت هر مثقال طلای آبشده نیز 5 میلیون و 600 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 293 هزار تومان و هر گرم طلای 24 عیار یک میلیون و 722 هزار تومان است.

کشتی‌آرای درباره حباب سکه گفت: باتوجه به تعادل نسبی عرضه و تقاضا در بازار حباب سکه هم اکنون یک میلیون و 380 هزار تومان است که نسبت به هفته های قبل کاهش یافته است، حباب سکه در هفته های قبل یک میلیون و 500 هزار تومان بود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر بازار طلا و ارز با آرامش همراه است؛ عرضه و تقاضا در تعادل قرار دارد و نوسانات قیمتی در بازار طبیعی است.

او همچنین درباره وضعیت قیمت ها در بازار طلا و سکه در روزهای آینده گفت: پیش بینی می شود قیمت ها در روزهای آینده نیز در همین سطح باقی بماند و تا تعیین تکلیف نهایی مذاکرات نوسانات بازار طلا و ارز به مانند روزهای گذشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید