افزایش قیمت دلار در معاملات پشت خطی؛

3 پالس منفی به بازار دلار ایران/پیش بینی قیمت دلار

کدخبر: ۵۲۱۸۵۸
اقتصادنیوز : در معاملات پشت خطی دیشب اسکناس آمریکایی به سمت نیمه کانال 31 هزار تومان خیز برداشت.
3 پالس منفی به بازار دلار ایران/پیش بینی قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار روز گذشته با افت 100 تومانی در محدوده 31 هزار و 300 تومان مبادله شد اما در معاملات پشت خطی دیشب اسکناس آمریکایی به سمت نیمه کانال 31 هزار تومان خیز برداشت. 

واکنش دلار به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ قیمت سکه کاهشی شد

3پالس منفی به بازار دلار ایران

از نگاه عده ای  از معامله گران افزایش قیمت دلار در بازار شبانه  به فضای پر تنش آمریکا و ایران برمی گردد.

خطر ریزش شدید در بازار طلا/ بیت کوین نزولی شد

بعد از اینکه جلسه شورای حکام آژانس درباره ایران دیروز بدون قطعنامه پایان یافت. بازار با خبر تحریم های جدید روبرو شد. وزارت خزانه‌داری آمریکا دیشب اعلام کرد ۱۰ شخص و شرکت ایرانی را به اتهام انجام حملات سایبری به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است . 

جوزپ بورل ،مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که مذاکرات احیای برجام به بن‌بست خورده است. 

لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال هم مدعی شد: در نشست  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ۵۶ کشور از جمله ۲۳ عضو شورای حکام، بیانیه پیشنهادی ۱+۳ (تروئیکای اروپایی و آمریکا) درباره عدم همکاری پادمانی ایران را امضا کردند. به نظر می رسد مجموع این پالس های منفی  موجب شده که قدرت معامله گران افزایش همچنان بیشتر باشد و از معامله گران کاهشی تضعیف شوند . 

پیش بینی قیمت دلار امروز 

برخی از تحلیلگران بازار معتقدند بودند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز به نیمه کانال 31 هزار تومان برسد و در محدوده یاد شده تثبیت شود این احتمال وجود دارد که  اسکناس آمریکایی بار دیگر به سمت مرز مقاومتی 31 هزار و 800 تومان هم حرکت کند . 

با این حال عده ای معامله گران می گفتند این احتمال هم وجود دارد که نرخ دلار بار دیگر با مداخله ارزی بازار ساز کنترل و اصلاح شود . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید