پیش بینی قیمت سکه امروز 4 مهرماه؛

پیام حباب سکه 17 درصدی /بازار سکه گره خورد

کدخبر: ۵۲۳۸۵۲
اقتصادنیوز: فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی به بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده بود و حباب سکه عدد قابل توجهی را ثبت کرد.حباب این فلز گران بهای داخلی ۱۷ درصد بود.
پیام حباب سکه 17 درصدی /بازار سکه گره خورد

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و سکه در هفته جاری به علت تعطیلات رسمی به حالت نیمه تعطیل درآمده است و از سوی دیگر تداوم تجمعات اعتراضی در تهران موجب شده بازار سکه با کاهش تقاضا مواجهه شود.

قیمت سکه  عصر روز شنبه 44 هزار تومان گران شد و بر روی 14 میلیون و 339 هزار تومان قرار گرفت. 

گره اصلی بازار سکه/ وضعیت قرمز در بازار

فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی به بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده بود و حباب سکه عدد قابل توجهی را ثبت کرد.حباب این فلز گران بهای داخلی ۱۷ درصد بود.

عده ای از فعالان ازحباب سکه به عنوان گره بازار سکه و وضعیت قرمز یاد می کنند.

این دسته از معامله گران باور دارند حباب ۱۷ درصدی دست اندازی در مسیر معامله گران افزایشی و عامل دیگر کاهش تقاضا بوده است.

روند آرام‌ قیمت سکه در بازار امروز؟

برخی از تحلیلگران بازار سکه با توجه به عوامل مذکور و رفتار قیمت سکه در روزهای گذشته، روند قیمت سکه در بازار امروز رو را آرام پیش بینی کرده اند.

پیش بینی قیمت سکه 

عده ای دیگر می گفتند در صورتی که فلز گران بهای داخلی محدوده ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست بدهد این امر ممکن است زمینه ساز کاهش قیمت سکه تا محدوده ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شود.

از سوی دیگر اگر سکه به بالای ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد احتمالا در مرحله بعدی به سمت ۱۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید