افت شدید فروش فولاد در بازار سهام

کدخبر: ۵۲۴۷۲۹
گزارش شهریور ماه فولاد مبارکه روی سامانه کدال قرار گرفت و باز هم شاهد افت در مقدار مبلغ فروش این نماد بزرگ بازار سرمایه هستیم.
افت شدید فروش فولاد در بازار سهام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران فولاد مبارکه درحال حاضر حوالی 267 هزار میلیارد تومان روی تابلوی معاملاتی در حال داد و ستد است و میزان فروش شهریور ماه این شرکت روی عدد 9 هزار و 806 میلیارد تومان ثبت شده است .

بررسی عملکرد ماهانه فولاد مبارکه
این شرکت در مرداد ماه رقم 10 هزار و 234 میلیارد تومان فروخته است و در تیر ماه نیز رقم 12 هزار و 430 میلیارد تومان فروش داشته است. 

فولاد پس از ثبت فروش خوب 18 هزار و 731 میلیارد تومانی در خرداد ماه با روند نزولی در مبلغ فروش ماهانه همراه شد و همچنان در مسیر افت مبلغ فروش ماهانه است و شهریور ماه بدترین عملکرد فروش ماهانه را به خود اختصاص داده است.

نرخ فروش محصولات این شرکت که شامل ورق گرم و سرد و محصولات پوشش دار است در شهریور ماه با افت همراه بوده است.

فولاد

به این صورت که نرخ مصولات گرم این شرکت به طور میانگین در مرداد ماه سال جاری در حوالی 20الی 23 میلیون تومانی به ازای هر تن برای فروش داخلی و صادراتی ثبت شده است که این نرخ ها برای شهریور ماه با افت روی اعداد 18 تا 18 میلیون 500 هزار تومان نشسته است.

اما در خصوص نرخ محصولات ورق سرد این شرکت تغییر خاصی نسبت به مرداد ماه  دیده نمی¬شود ولی از ابتدای سال تا به امروز شاهد افت این محصول هستیم به طوریکه از تنی 23 میلیون 500 هزار تومان به تنی 23 میلیون تومان رسیده است.

محصول پوشش دار این شرکت که در مرداد ماه برای فروش داخلی  روی عدد 30 میلیون تومان برای هر تن فروخته شده است در شهریور ماه به ازای هر تن 29 میلیون 500 هزار تومان شده است و برای فروش صادراتی همین محصول تنی 24 میلیون 900 هزار تومان قیمت خورده است.

فولاد مبارکه اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری توانسته است حوالی 80 هزار و 355 میلیارد تومان فروش ثبت کند که نسبت به مدت مشابه شال قبل با رشد بیش از 21 درصدی همراه شده است. مبلغ فروش ماهانه این شرکت در 6 ماهه نخست دوره مالی منتهی به 1400 رقم 65 هزارو 90 میلیارد تومان بوده است.

فولاد فولاد

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید