شوک تحریم های جدید به بازار دلار ایران

بازار دلار ملتهب شد /پیش بینی قیمت دلار 12 مهر

کدخبر: ۵۲۵۳۵۵
تحلیلگران فنی می گویند از یک سو بازار به دلیل اعتراضات خیابانی ملتهب شده و از سوی تحریم های جدید و تکذیب خبر آزادسازی منابع بلوکه شده ایران از سوی مقامات آمریکایی فضای بازار ارز را بهم ریخته است.
بازار دلار ملتهب شد /پیش بینی قیمت دلار 12 مهر

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار روز گذشته رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد. اسکناس آمریکایی دیروز تا سطح ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان بالا رفت اما در ادامه معاملات به قیمت ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید. پیشروی نرخ دلار در حالی اتفاق افتاد که بازارساز تمام تلاش خود را برای کنترل نرخ دلار به کار گرفته بود.

بازار دلار ملتهب شد 

تحلیلگران فنی می گویند از یک سو بازار به دلیل اعتراضات خیابانی ملتهب شده و از سوی تحریم های جدید و تکذیب خبر آزادسازی منابع بلوکه شده ایران از سوی مقامات آمریکایی فضای بازار ارز را بهم ریخته است. قیمت درهم و قیمت دلار در بازار ارز هرات هم  نیز این روزها موتور محرک قیمت دلار برای صعود شده است.

خط و نشان آمریکا برای قیمت دلار

در شرایط فعلی رئیس جمهور آمریکا علیه ایران خط و نشان تازه ای کشیده است‌. جو بایدن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه مقامات ایرانی اعمال خواهد کرد. از نظر عده ای از معامله گران این بیانیه موجب افزایش تنش ها بین ایران وامریکا خواهد شد. بنابراین این عده ای از بازیگران ارزی معتقدند روند صعودی قیمت دلار در بازار امروز ادامه خواهد داشت .

 با این حال عده ای دیگر می گفتند که بازار ساز احتمالا با تزریق عرضه مانع از صعود مجدد قیمت دلار شود. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید