بررسی عملکرد ماهانه نماد بورسی کیمیا / فروش 219 میلیارد تومانی کیمیا در یک ماه

کدخبر: ۵۲۵۳۶۹
رقم فروش شهریور ماه شرکت کیمیا از میزان فروش 5 ماهه نخست فروش داخلی این شرکت فراتر رفته است تا در مجموع برای شهریور ماه سال جاری رقم 219 میلیارد تومانی را به عنوان فروش در کارنامه خود ثبت کند.
بررسی عملکرد ماهانه نماد بورسی کیمیا / فروش 219 میلیارد تومانی کیمیا در یک ماه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران با نماد کیمیا در گزارش شهریور ماه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد . این شرکت در 5 ماهه نخست سال جاری در مجموع توانسته بود 194 میلیارد تومان فروش داشته باشد که عمده این فروش مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بوده است. این شرکت در 5 ماهه ابتدایی سال فروش 137 میلیارد تومانی برای محصولات داخلی خود داشت است و 21 میلیارد تومان هم فروش صادراتی ثبت کرده بود. همچنین شرکت 35 میلیارد تومانی را به عنوان درآمد ارائه خدمات به سهامداران اعلام کرد.

 

عملکرد ماهانه نماد کیمیا / فروش یک ماه بیش از 5 ماه

 

 

اما نماد کیمیا در شهریور ماه اعداد و ارقام فروش را جابجا کرد به طوری که در فروش شهریور ماه این شرکت ذکر شده است که 151 میلیارد تومان فروش صادراتی داشته است که مربوط به فروش شمش روی به نرخ 84 میلیون 400 هزار تومان به ازای هر تن و کنسانتره روی سولفوره با نرخ 19 میلیون 900 هزار تومان است.

رقم فروش شهریور ماه این شرکت از میزان فروش 5 ماهه نخست فروش داخلی این شرکت فراتر رفته است تا در مجموع برای شهریور ماه سال جاری رقم 219 میلیارد تومانی را به عنوان فروش در کارنامه خود ثبت کند. 

این نماد برای 6 ماهه ابتدایی خود مبلغ 413 میلیارد تومان فروش اعلام کرده است که همین مبلغ برای دوره مشابه سال قبل رقم 325 میلیارد تومان بوده است.

بورس

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید