وزیر راه و شهرسازی تشریح کرد؛

ایران برای سوریه خانه می سازد؟

کدخبر: ۵۲۶۰۲۰
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی شرکت‌های ایرانی برای حضور در کشور سوریه خبر داد و تاکید کرد: می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن سوریه حضور داشته باشیم.
 ایران برای سوریه خانه می سازد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، رستم قاسمی در سفر به دمشق در دیدار با حسین عرنوس، نخست‌وزیر سوریه بر حمایت تهران از سوریه تاکید کرد و گفت: ایران در کنار مردم و دولت سوریه می‌ایستد. در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی در کنار سوریه هستیم و می‌توانیم همکاری‌های خوبی داشته و در زمینه‌های بازرگانی، تجاری و پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن مشارکت داشته باشیم.

در این دیدار عرنوس نیز با اشاره به حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم و کشور سوریه، اظهار داشت: از رهبر، مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت‌های همه‌جانبه و مستمر از سوریه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: در شرایط سختی که برای تأمین نفت و مشتقات آن مواجه هستیم از ایران تشکر می‌کنیم که برای تأمین نفت به ما کمک می‌کند. در محاصره ناعادلانه‌ای قرار داریم و از سرمایه‌گذاران ایرانی که مایل به حضور در سوریه هستند، استقبال می‌کنیم.

نخست‌وزیر سوریه با اشاره به روند بازسازی این کشور پس از وقوع جنگ و ایجاد خرابی‌های حاصل از جنگ ۱۱ ساله، تصریح کرد: گشودن افق‌های وسیع‌تر همکاری بین دو کشور به نفع دو ملت و دو کشور است و از همکاری‌های مشترک نتایج مثبتی ایجاد می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید