خبر خوش به معلمان طرح مهرآفرین/ واریز در راه است

کدخبر: ۵۲۶۱۱۶
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از پرداخت مبلغ علی الحساب اجرای قانون رتبه بندی برای معلمان طرح مهرآفرین در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
خبر خوش به معلمان طرح مهرآفرین/ واریز در راه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شهرآرانیوز، محمد وحیدی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از جانب نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون آموزش مجلس برای پرداخت علی الحساب اجرای قانون رتبه‌بندی برای معلمان طرح مهرآفرین، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش در آخرین نشست کمیسیون آموزش نسبت به پرداخت این رقم برای معلمان طرح مهرآفرین متعهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس با بیان اینکه تعداد معلمان طرح مهرآفرین با اذعان مسئولان آموزش و پرورش ۸۵ هزار معلم هستند، یادآور شد: پس از اجرای قانون رتبه بندی معلمان، واریزی‌های علی الحساب برای این گروه از معلمان پرداخت نشد که این موضوع خلاف قانون تشخیص داده شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیأت تطبیق مصوبات، معلمان طرح مهرآفرین نیز باید مشمول قانون رتبه بندی معلمان شوند و اقدام دولت در عدم پرداخت علی الحساب برای این گروه از معلمان خلاف قانون بود.

وحیدی با بیان اینکه بنابراین معلمان طرح مهرآفرین با تعهدی که وزیر آموزش و پرورش در آخرین نشست کمیسیون آموزش داد، مشمول اجرای قانون رتبه بندی معلمان خواهد شد، گفت: از سوی دیگر موضوع تبدیل وضعیت و استخدام رسمی این معلمان نیز که به تأخیر افتاده به صورت موازی دنبال می‌شود تا این نیرو‌های با سابقه آموزش و پرورش استخدام شوند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه رقم علی الحساب معلمان طرح مهرآفرین را هرچه سریع‌تر در اولویت پرداختی خود قرار دهد و سازمان اداری و استخدامی نیز به صورت موازی کار استخدام رسمی این گروه از معلمان را دنبال کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید