رشد دو آلت‌کوین

اتریوم دو برابر بیت کوین افت کرد!

کدخبر: ۵۲۶۸۴۷
اقتصادنیوز: بیت کوین همچنان در کانال 19000 دلار معامله می شود اما اتریوم کانال 1300 دلار را از دست داده و در کانال 1200 دلار در حال معامله است.
اتریوم دو برابر بیت کوین افت کرد!

به گزارش اقتصادنیوز ، ارزهای دیجیتال امروز هم منفی هستند. اما مثل چند روز گذشته، افت آن ها اندک بوده و نوسان چشمگیری نداشته اند. هم اکنون بیت کوین با کاهش قیمت یک درصدی در حدود نرخ 19100 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین به منفی 4.5 درصد رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 28 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 366 میلیارد دلار است.

بیت کوین با وجود افت های کوچکی که داشته، آهسته آهسته به حمایت معتبر خود نزدیک شده و در صورت از دست دادن حمایت 19000 دلاری، ممکن است با افت قیمت چشمگیری مواجه شود. البته یک حمایت هم در نرخ 18500 دلاری وجود دارد که درصورت از دست رفتن این دو حمایت، باید منتظر کاهش قیمت زیاد این ارز دیجیتال بود.

اتریوم دو برابر بیت کوین افت کرد

اتریوم هم امروز منفی است. اما از نظر درصدی، حدودا دو برابر بیت کوین افت کرده است. اتریوم با کاهش نرخ 2 درصدی، هم اکنون در حدود قیمت 1280 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 9 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 157 میلیارد دلار است. 

بزرگ ترین آلت کوین بازار در مقیاس هفتگی افت 4.5 درصدی را نمایش می دهد که از این نظر عملکردی همانند بیت کوین داشته است.

تنها دو آلت کوین مثبت هستند

آلت کوین ها هم امروز وضعیت خوبی ندارند. در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها دو آلت کوین مثبت هستند. میکر با رشد بیش از 5 درصدی، ستاره درخشان بازار امروز است. کوانت هم حدود 2 دهم درصد رشد کرده و از افت امروز بازار در امان مانده است. 

در میان نمادهای منفی، اتریوم کلاسیک با افت 8 درصدی بیشترین زیان را به خریداران دیروز رسانده است. نیر پروتکل هم 8 درصد افت کرده. اینترنت کامپیوتر و چیلیز هم نمادهای منفی 7 درصدی امروز هستند و ریپل و استلار 6 درصد افت داشته اند.

در مقیاس هفتگی هم وضعیت نسبت به دوشنبه و یکشنبه بدتر شده و تعداد زیادی از نمادها وارد محدوده منفی شده اند. البته میکر با رشد 13 درصدی در مقیاس هفتگی وضعیت خوبی داشته و کوانت، ریپل، الروند، هدرا و ترون با رشد 6 الی یک درصدی مواجه بوده اند.

در میان نمادهای منفی، چیلیز و اینترنت کامپیوتر با افت 13 درصدی بدترین عملکرد هفتگی را دارند. EOS هم 12 درصد افت کرده و نیر پروتکل و الگوراند به ترتیب 11 و 10 درصد افت داشته اند.

کاهش ارزش بازار به 919 میلیارد دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 1.7 درصدی نسبت به دیروز به رقم 919 میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات رشد خوبی داشته و با جهش 34 درصدی، به رقم 53 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم رقم 50 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید