پیش بینی قیمت سکه امروز 21 مهر 1401

کدخبر: ۵۲۷۲۳۵
سکه در هفته گذشته نشان داد که به راحتی حاضر به از دست دادن حمایت ۱۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان نیست. با توجه به حباب سنگینی که در بازار فلز گران بهای داخلی وجود دارد، برخی معامله گران انتظار دارند که سکه امروز محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست بدهد تا سطح حباب مقداری کاهش پیدا کند.
پیش بینی قیمت سکه امروز 21 مهر 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، سکه امامی در روزهای اخیر نتوانسته است به بالای سطح ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نفوذ کند. این اتفاق در حالی رخ نداده است که در اوایل مهرماه ۹۹، فلز گران بهای داخلی حتی توانسته بود به بالای محدوده ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برود. رفتار سکه نشان می دهد که شکست سطح ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در شرایط فعلی برای بازار راحت نیست و برای چنین رشدی،‌ فلز گران بهای داخلی نیاز به سوخت سنگین تری دارد. به عنوان مثال، رشد دلار تا کانال ۳۴ هزار تومان می تواند تا حدی سکه بازان را با قدرت بیشتری در موقعیت خرید قرار دهد. 

در سوی مقابل، سکه در هفته گذشته نشان داد که به راحتی حاضر به از دست دادن حمایت ۱۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان نیست. با توجه به حباب سنگینی که در بازار فلز گران بهای داخلی وجود دارد، برخی معامله گران انتظار دارند که سکه امروز محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست بدهد تا سطح حباب مقداری کاهش پیدا کند. با این حال، با توجه به رفتار گذشته سکه بازان و سطح نااطمینانی که در بازار وجود دارد، سکه بدون افت معنادار دلار، دشوار است که کاهش قابل توجهی را تجربه کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید