رصد بازار خودرو؛

عرضه جدید خودرو بدون قرعه کشی+ قیمت

کدخبر: ۵۲۸۱۷۲
محصولات بهمن موتور بار دیگر روی تابلوی بورس کالا می رود. بهمن موتوری ها وانت کارا را روز دوم آبان سال جاری عرضه می‌کند. این عرضه در واقع سومین عرضه وانت کارا از مسیر بورس کالا است.
عرضه جدید خودرو بدون قرعه کشی+ قیمت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ، این خودروساز خصوصی برنامه ریزی کرده تا  ۱۱۵ دستگاه از محصول تجاری سبک خود را تحویل ۲۷ آذر به مشتریان تحویل دهد.

بهمن موتوری ها علاوه بر وانت کارا تک کابین، وانت کارا دو کابین را نیز عرضه می کنند. سهم وانت کارا تک کابین 50 دستگاه و سهم وانت کارا دو کابین 65 دستگاه در این دور از عرضه در بورس کالا خواهد بود.  

آن طور که این خودروساز با بورس کالا هماهنگ کرده قرار است قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودروها 291 میلیون و 300 هزار تومان باشد.

این محصول که قرار است ۲۷ آذر به مشتریان تحویل داده شود، با قیمت پایه ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان روی تابلوی عرضه می‌رود.

خبر بد درباره واردات خودرو!

براساس اطلاعات منتشر شده برای این دور از عرضه خودرو در بورس کالا صدور سند و شماره گذاری خودروهای فروخته شده فقط به اسم شخص خریدار انجام خواهد شد.

رنگ خودروهای عرضه شده نیز سفید است و برندگان نهایی باید جهت تحویل خودرو به یکی از نمایندگی های بهمن موتور را طبق لیست پیوست مراجعه کنند.

خریداران ملزم هستند علاوه بر قیمت پایه هزینه‌های ذیل را همزمان با تسویه اصل مبلغ به حساب بهمن موتور واریز کنند.  متقاضیان باید ۹ درصد ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش را به حساب بهمن موتور واریز کنند.

خریداران وانت کارا تک کابین باید هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ ۴۳۵ هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۶ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۱ ریال جمعا به ۷۴ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال را علاوه بر قیمت پایه و 9 درصد مالیات ارزش افزوده به حساب این خودروساز واریز کنند. متقاضیان خرید وانت کارا دوکابین نیز توجه داشته باشند هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری هر دستگاه از این خودروها به مبلغ ۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، هزینه هوشمند سازی کارت خودرو به مبلغ ۴۳۵ هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۶ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۱ریال در مجموع به مبلغ که جمعا به مبلغ ۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال باید توسط خریداران به حساب خودروساز واریز شود.

همه مبالغ فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

آن طور که اطلاعات منتشر شده نشان می دهد از ابتدای عرضه وانت کارا در بورس کالا در مجموع ۲۸۲ دستگاه از این خودرو در بورس کالا مورد معامله قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید