رصد بازار خودرو؛

فروش خودرو بدون قرعه کشی/ این خودرو را زیر قیمت بازار بخرید

کدخبر: ۵۲۹۲۲۳
لاماری ایما از مسیر بورس کالا و بدون قرعه کشی عرضه می شود.قیمت لاماری ایما در بازار حول و حوش یک میلیارد و 400 میلیون تومان است. بنابراین متقاضیان این خودرو می توانند در صورت برنده شدن در این شیوه فروش خودروی مورد علاقه خود را با قیمت به مراتب پایین تر از قیمت بازار خرید کنند.
فروش خودرو بدون قرعه کشی/ این خودرو را زیر قیمت بازار بخرید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ، شرکت آرین پارس موتور تنها محصول خود یعنی لاماری ایما را از مسیر بورس کالا عرضه می کند. این عرضه برای روز اول آبان ماه سال جاری برنامه ریزی شده است. متقاضیان می توانند تا ساعت 17 روز شنبه 30 مهرماه 1401 نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

آرین موتور پارسی ها در اولین عرضه خود در بورس کالا تصمیم گرفته اند تا 200 دستگاه لاماری را روی تابلو بورس عرضه کنند. 100 دستگاه از این خودرو یه زنگ سفید و 100 دستگاه از این خودرو به رنگ مشکی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

مشتریانی که موفق شوند این خودرو را از بورس کالا خریداری کنند می توانند 10 دی ماه امسال خودروهای خود را تحویل بگیرند.

البته افرادی که در فروش های پیشین برگزار شده از مسیر بورس کالا موفق به دریافت خودرو شده اند نمی توانند برای خرید لاماری ایما از بورس کالا اقدام کنند.

آن طور که اطلاعات عرضه لاماری در بورس کالا نشان می دهد قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو حدود 981 میلیون تومان است. متقاضیان باید 25 درصد از قیمت پایه را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند.

هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

البته متقاضیان توجه داشته باشند همانند سایر عرضه های دیگر در بورس کالا خریداران باید علاوه بر مبلغ پایه خودرو در صورت برنده شدن در این عرضه سایر هزینه‌های مرتبط مانند ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و هزینه‌هایی بیمه شخص ثالث به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.

در حال حاضر قیمت لاماری ایما در بازار حول و حوش یک میلیارد و 400 میلیون تومان است. بنابراین متقاضیان این خودرو می توانند در صورت برنده شدن در این شیوه فروش خودروی مورد علاقه خود را با قیمت به مراتب پایین تر از قیمت بازار خرید کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید