گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

دیوار بزرگ در بازار دلار /قیمت سکه بالا کشید

کدخبر: ۵۲۹۲۹۶
اقتصادنیوز: معامله گران می گفتند مرز مقاومتی 32 هزار و 800 تومان به دیوار بزرگی تبدیل شده که معامله گران در دو هفته اخیر نتوانسته اند از آن بالا بروند. علت ناتوانی معامله گران از نگاه تحلیلگران ارزی فشار عرضه از سوی نهاد مرکزی بازارساز عنوان می شود.
دیوار بزرگ در بازار دلار /قیمت سکه بالا کشید

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در نیمه اول معاملات نقدی امروز شنبه 30 مهر ماه  آرایش صعوی به خود گرفت. اسکناس آمریکایی امروز تا محدوده 32 هزار و. 800 تومان بالا رفت اما در ادمه معاملات عصر امروز از مرز یاد شده فاصله گرفت و بر روی 32 هزار و 700 تومان قرار گرفت. 

دیوار بزرگ در بازار دلار 

معامله گران می گفتند مرز مقاومتی 32 هزار و 800 تومان به دیوار بزرگی تبدیل شده که معامله گران  در دو هفته اخیر  نتوانسته اند از آن بالا بروند. علت ناتوانی معامله گران از نگاه تحلیلگران ارزی فشار عرضه از سوی نهاد مرکزی بازارساز عنوان می شود.

دلار هرات رنج شد 

قیمت دلار در هرات که روز پنجشنبه گذشته به زیر مرز 32 هزار و 200 تومان رفته بود در نیمه اول معاملات بازار امروز آرایش صعودی به خود گرفت و به 32 هزار و 300 تومان  رسید. البته عصر امروز نرخ دلار هرات با 32 هزار و 150 تومان معامله شد که نسبت به روز پنج شنبه گذشته رنج بود.

عده ای از معامله گران معتقد بودند در کنار مداخله ارزی بازار ساز ، برگشت دلار هرات از مسیر صعود موجب شد که قدرت معامله گران تهران تضعیف شود. از سوی دیگر بازیگران ارزی در سلیمانیه به کانال 33 هزار تومان رسید. 

رشد اندک نرخ حواله درهم 

 نرخ حواله درهم نیز امروز با گپ مثبت باز شد و پیام صعود را به دلار تهران صادر کرد.قیمت درهم امروز تا 9 هزار و 80 تومان بالا رفت اما عصر امروز  با 9 هزار و 40 تومان مبادله شد. نرخ برابری درهم به دلار امروز 33 هزار و 203 تومان بود. 

قیمت طلا پیشروی کرد

امروز بازار جهانی طلا شاهد پیشروی قیمت طلا بود. هر اونس طلا امروز  در محدوده 1658 دلار به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با دیروز 19 دلار رشد را نشان می دهد . 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار مانند قیمت اونس طلا پیشروی کرد. فلز زرد رنگ ایران امروز 15 هزار تومان رشد کرد و تا محدوده 1 میلیون 355 هزار و 200 تومان بالا رفت. 

قیمت سکه بالا کشید 

سکه بازان  امروز با سیگنال افزایش قیمت دلار به سمت کانال 15 میلیون تومان حرکت کردند و فلز گران بهای داخلی نزدیک به 100 هزار تومان گران شد . قیمت سکه ظهر امروز  14 مییون و 980 هزار تومان بود و در عصر با 14 میلیون و 952 هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با دو روز قبل 50 هزار تومان بالاتر بود . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید