افزایش قیمت دلار در بازار شبانه؛

کف قیمت دلار در بازار ارز /پیش بینی بازار ارز امروز

کدخبر: ۵۲۹۴۲۱
اقتصادنیوز: برخی از تحلیلگران ارزی کف قیمت دلار در مهر ماه را 32 هزار و 200 تومان می دانستند اما مقاومت اسکناس آمریکایی در نیمه کانال 32 هزار تومان موجب شده عده ای از معامله از کف جدید 32 هزار و 500 تومان سخن بگویند.
کف قیمت دلار در بازار ارز /پیش بینی بازار ارز امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در آخرین روز مهر ماه بار دیگر به سمت مرز حساس 32 هزار و 800 تومان پیشروی کرد اما نتوانست  به بالای مرز مذکور برسد. گفته می شود رقابت سنگین  و پافشاری نهاد مرکزی بازارساز در کنترل نرخ ارز  مانع بور دلار از مرز یاد شده است. 

2 اهرم صعودی در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه اول آبان

افزایش قیمت دلار در بازار شبانه

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته بار دیگر به مرز 32 هزار و 800 تومان نزدیک شد .و در هرات هم اسکناس آمریکایی به سمت 32 هزار و 490 هزار تومان حرکت کرد.

عده ای از معامله گران با اشاره به رشد نرخ دلا در بازار های همسایه می گفتند احتمالا امروز دلار هرات با گپ مثبت بازار شود و این امر ممکن دلار تهران را صعودی کند. با این حال رفتار دلار در چند وقت گذشته به خوبی نشان داده که عبور دلار از مرز 32 هزار و 800 تومان کار آسانی نبوده است. 

کف قیمت دلار در مهر ماه

برخی از تحلیلگران ارزی کف قیمت دلار در مهر ماه را 32 هزار و 200 تومان می دانستند اما مقاومت اسکناس آمریکایی در نیمه کانال 32 هزار تومان موجب شده عده ای از معامله از کف جدید 32 هزار و 500 تومان سخن بگویند. 

کف جدید قیمت دلار در بازار ارز تهران 

به گفته برخی تحلیل گران فنی، برگشت دلار از محدوده 32 هزار و 500 تومان، نشان می دهد که کف قیمت این ارز بالا آمده است و دیگر خبری از رفتن به سوی محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومانی نبود. 

علت بالا رفتن کف قیمت دلار 

از نگاه فعالان بازار ارز تهران بالا رفتن کف قیمت دلار نشان دهنده تقویت انتظارت صعودی  در بین معامله گران می باشد .این در حالی است که دسته دیگری باور دارند، اتفاق تازه ای در بازار نیفتاده است و تا زمانی که اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان نرود، خریداران بزرگ تری وارد بازار نخواهند شد. 

 

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید