صعود 9000 واحدی بورس تهران /۱۰۰ نماد در صف فروش

کدخبر: ۵۳۱۱۶۲
شاخص کل در انتهای معاملات امروز با رشد 9000 واحدی به کار خود پایان داد. بازار امروز نسبت به دیروز متعادل شد اما همچنان تعداد صف فروش در بازار بالاست.
صعود 9000 واحدی بورس تهران /۱۰۰ نماد در صف فروش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شاخص کل در انتهای معاملات امروز با رشد ۹۸۳۷ واحدی به کار خود پایان داد، در معاملات امروز شاخص سازها وضعیت بسیار خوبی داشتند به نحوی که برخی از آنان به محدوده صف خرید نزدیک شدند، در پایان معاملات امروز ۳۲۵ نماد مثبت و ۱۹۳ نماد منفی بودند که نشان از غلبه بر جو ترس و ریزش در شرایط فعلی دارد.

ارزش معاملات خرد عدد ۲,۴۹۵ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، کاهش قابل توجهی نداشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، ۷% افزایش داشته است. دیروز ارزش معاملات به میزان ۲,۸۰۰ میلیارد تومان بوده که نشان از شدت هیجان منفی در بازار بود اما امروز هم وضعیت نسبت به دیروز بهتر بوده و هم هیجان کمتری را در بازار شاهد بودیم، اما نکته منفی امروز کاهش ارزش معاملات خرد نسبت به دیروز است.

در معاملات امروز اما همچنان ارزش صف فروش بالا بوده و تنها ۱۸ نماد در وضعیت صف خرید به ارزش ۲۱ میلیارد تومان قرار داشته و ۱۰۰ نماد در وضعیت صف فروش قرار داشتند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نگاهی به فرصت‌ها و تهدیدهای نواحی مرزی ایران

      اقتصادنیوز: ایران کشور بزرگ و پهناوری است که به جهت وضعیت جغرافیایی، اقلیم‌های متنوع و چشم‌اندازهای گوناگون دارد. این…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید