پاسخ صریح وزیر کار درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان؛

خبرخوش وزیرکار درباره بهبود معیشت کارگران و بازنشستگان

کدخبر: ۵۳۱۹۱۶
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مأموریت وزارت کار رفع فقر نسبی و مطلق و ایجاد رونق اقتصادی است، اظهار داشت: بدهی ٢ هزار میلیارد تومانی داروخانه‌ها پرداخت شد.
خبرخوش وزیرکار درباره بهبود معیشت کارگران و بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سید صولت مرتضوی در حاشیه نشست هیات دولت و در گفت و گو با خبرنگاران از تمهیدات این وزارتخانه برای بازار دارو خبر داد و گفت: مواد اولیه به صورت وفور تامین و توزیع شده است و برای تولید داروهای آنتی‌بیوتیک ظرفیت‌های جدیدی تامین کردیم.

وی در خصوص تولید سرم نیز توضیح داد: تا پایان سال ظرفیت تولید سرم را به ۶ میلیون سرم در ماه خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات دارویی با دستورات رئیس جمهور کاهش یافته است، اظهار داشت: بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی به داروخانه ها داشتیم که تامین و پرداخت شد. اگر مقدار جزئی مانده باشد، پرداخت می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عمچنین اظهار داشت: امروز نیز ۵ هزار میلیارد تومان بدهی به بیمارستان‌ها پرداخت می‌شود.

بهبود معیشت در دستور کار دولت است

مرتضوی همچنین درباره برنامه دولت برای بهبود معیشت مردم اظهار داشت: در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های متنوعی داریم؛ نگاه کلان دولت بهبود معیشت برای همه دستگاه‌های اجرایی و شغلی در کشور است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه هم برای کارمندان و کارگران و بازنشستگان گرفته شده و مأموریت ما در وزارت کار رفع فقر نسبی و مطلق و ایجاد رونق اقتصادی است.

مرتضوی درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان گفت: این موضوع صحت ندارد و بدهی‌ها در این بخش پرداخت شده است و رقم این بدهی حدود ٢ هزار میلیارد تومان به داروخانه‌ها بوده که پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی و به ظرفیت اسمی رساندن واحدهای تولیدی ماموریت ویژه این وزارتخانه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید