اگر قیمت دلار امروز قد بکشد...

ترکش قیمت دلار به بازار سکه /پیش بینی نرخ سکه

کدخبر: ۵۳۳۲۳۶
اقتصادنیوز: برخی از فعالان بازار سکه می گفتند در صورتی که نرخ ارز آمریکایی امروز در تهران قد بکشد این امر ممکن است بر روی هیجان سکه بازان اثر بگذارد و سکه آرایش صعودی به خود بگیرد.
ترکش قیمت دلار به بازار سکه /پیش بینی نرخ سکه

به گزارش اقتصانیوز ، بازار سکه در روز های اخیر تحت تاثیر افزایش قیمت دلار ملتهب شده است.

ترکش صعودی نرخ دلار به بازار سکه رسید

نرخ دلار در چند وقت اخیر رشد قابل ملاحظه ای پیدا کرده و ترکش آن به بازار سکه رسیده است. قیمت دلار  دیروز وارد کانال ۳۶ هزار تومان شد و تا نیمه کانال ۳۶ هزار تومان بالا رفت.قیمت سکه هم روز قبل در واکنش به رشد قیمت دلار تقریبا ۱۰۰ هزار تومان گران شد و به نیمه کانال ۱۶ میلیون تومان صعود کرد.

دلار؛ بازیگر نقش اول بازار سکه 

به عبارت دیگر در شرایط فعلی نقش اول بازار سکه را بازیگران ارزی بر عهده دارند. سکه بازان روند حرکتی دلار را به دقت رصد می کنند تا مسیر خود را پیدا کنند.

جهش شبانه قیمت دلار 

گفته می شود نرخ دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به روند صعودی خود ادامه داده و به سمت کانال ۳۷ هزار تومان حرکت کرده است. نرخ دلار دیشب بر روی پله نهم کانال ۳۶ هزار تومان قرار گرفت.

اگر قیمت دلار قد بکشد....

برخی از فعالان بازار سکه می گفتند در صورتی که نرخ ارز آمریکایی امروز در تهران قد بکشد این امر ممکن است بر روی هیجان سکه بازان اثر بگذارد و سکه آرایش صعودی به خود بگیرد.

با این حال حباب دو میلیونی بازار سکه و تدابیر نهاد مرکزی بازار ساز موجب هراس عده ای از معامله گران شده است. این دسته از سکه بازان معتقد بودند در شرایط فعلی نباید انتظار رشد چشمگیر قیمت سکه را داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید