ورود به هاروارد آسانتر از یافتن شغل در کمپانی اپل

حقایقی جالب درباره شرکت اپل

کدخبر: ۵۳۵۰۸۲
اقتصادنیوز: تبلیغات آیفون در 9:41 صبح نمایش داده می شود، زمانی که استیو جابز آنرا در 2007 رونمایی کرد. اگر آیفون دارید می توانید این نکته را چک کنید.
حقایقی جالب درباره شرکت اپل
خبرنگار: آرین میرزا احمدی

به گزارش اقتصادنیوز ، شرکت اپل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های جهان، در فناوری مدرن پیشگام است. این شرکت در 1976 تاسیس شد و 46 سال سن دارد.

با تجربه بسیار  زیاد این شرکت جای تعجب نیست که اطلاعات زیادی درمورد اپل وجود دارد که شما را شگفت زده می کند. در اینجا برخی از حقایق جالب درمورد اپل را بررسی می کنیم:

1-ارزش بازار شرکت اپل بزرگتر از تولید ناخالص داخلی 25 کشور جهان است. درآمد بدست آمده از اپل بیشتر از تولید ناخالص داخلی اکوادور، لیبی، عراق و بسیاری از کشور های دیگر است.

2-اپل بیش از 140000 کارمند در سراسر دنیا در سال 2020 داشته است.

3-اپل در اوایل سال 2021 در هر دقیقه 691234.57 $ درآمد داشت.

4-هر تبلیغات آیفون در 9:41 صبح نمایش داده می شود، زمانی که استیو جابز آنرا در 2007 رونمایی کرد. اگر آیفون دارید می توانید این نکته را چک کنید.

5-با ارزش ترین برندهای دنیا اپل، گوگل، مایکروسافت و آمازون هستند. به تازگی،اپل از گوگل به عنوان با ارزش ترین برند در دنیا پیشی گرفته است.

اپل

6-خالق آی پاد برای اولین بار این ایده را به فیلیپس و ریل نت ورکس ارائه داد،اما آنها نتوانستند که پتانسیل زیاد آنرا ببیند.

7-ارزش اپل  از کل بازار سهام روس بیشتر است.

8-از هر سه مهندس در اپل یک نفر هندی است. بر کسی پوشیده نیست که هندی ها یک بخش بزرگی از سیلیکون ولی(دره سیلیکون)را تشکیل می دهند.در نتیجه از هر سه مهندس در  شرکت یک نفر هندی است.

9-آی پد برنامه ماشین حساب ندارد. ظاهرا جابز با برنامه ماشین حساب در آی پد حتی هفته ها قبل از انتشار آن در سال 2010 موافق نبود.

اپل

10-وارد شدن به دانشگاه هاروارد آسانتر از پیدا کردن شغل در کمپانی اپل است. 

در سال 2009 اپل اعلام کرد که بیش از 10000 نفر برای کار در یک فروشگاه جدید اپل در منچستر درخواست کرده اند که تنها بیش از 200 نفر شغل را گرفتند یعنی حدود 2%.در حالیکه دانشگاه هاروارد درصد قبولی 7% است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید