رصد بازار مسکن؛

ارزان ترین آپارتمان های تهران متری چند؟

کدخبر: ۵۳۵۷۱۹
با توجه به قدرت پایین خرید ملک به دلیل قیمت بالای مسکن، خریداران در تلاش هستند تا خانه‌هایی را پیدا کنند که قیمتی متعادل‌تر دارد.
ارزان ترین آپارتمان های تهران متری چند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، گزارش‌ها از قیمت خانه‌های زیر یک میلیارد تومان حاکی از آن است که به سختی می‌شود در تهران چنین خانه‌هایی را پیدا کرد، اما با این حال خانه‌هایی پیدا می‌شود که چنین قیمتی داشته باشد. البته اغلب این خانه‌ها در حاشیه تهران قرار دارد.

علی کریمی در آمریکاست یا کانادا؟ /اخراج جادوگر از امارات

بررسی در میان فایل‌های فروش خانه نشان می‌دهد که یک خانه ۶۵ متری در ظهیرآباد برای فروش متری ۱۴ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان برای فروش گذاشته شده که این واحد مسکنی در حال حاضر ۹۴۲ میلیون تومان قیمت دارد.

در این میان، یک واحد آپارتمان ۸ ساله در محله شوش با متراژ ۴۲ متر و یک اتاق خواب، ارزشی معادل یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان دارد. همچنین آپارتمانی دیگر در محله جوادیه با متراژ ۴۳ متر و سنی حدود ۱۹ سال و یک اتاق خواب در روزهای گذشته در حدود یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت گذاشته شده است.

واحدی ۴۰ متری در همین محله با توجه به تک خواب بودن و اینکه ۴ سال از ساخت آن گذشته است، قیمتی بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی در محله مولوی با سنی حدود ۱۴ سال و متراژ ۴۵ متر و یک اتاق خواب به بودجه‌ای در حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین با بودجه ۹۵۰ میلیون تومانی هم میتوان واحدی ۴۵ متری در همین محله با سن ۱۴ سال و یک اتاق خواب را خرید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید