مدیر کسب و کار گروه بهمن مطرح کرد

کامیون امپاور BD300، کامیونی پرقدرت، ایمن و با دوام

کدخبر: ۵۳۷۶۲۸
اقتصادنیوز: ابراهیم افشار مدیر کسب و کار گروه بهمن (حوزه خودروهای تجاری) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان محصول جدیدی از خانواده امپاور را معرفی کرد. وی در این خصوص با ارائه اطلاعاتی در خصوص کامیون متوسط مدل BD300 اعلام کرد که این محصول همچون کشنده امپاور BD500 قطعا مورد توجه بازار تجاری سواران قرار خواهد گرفت.
کامیون امپاور BD300، کامیونی پرقدرت، ایمن و با دوام

به گزارش اقتصادنیوز وی گفت: متاسفانه در چند دهه اخیر هم کامیون های تولیدی ایران مطابق با استانداردهای روز دنیا نبوده و هم نتوانسته نیازمندی های مشتریان را برآورده کند؛ بدین منظور گروه بهمن وظیفه خود دانسته تا با ورود به این بخش از بازار، به بهبود سیستم حمل نقل کمک کند.

افشار گفت: این محصول با شعار «پرقدرت، ایمن و باداوم» وارد بازار و این اطمینان داده خواهد شد که شرکت بهمن دیزل محصولی اطمینان بخش را  وارد بازار خواهد کرد.  ابراهیم افشار ضمن تشریح اطلاعات فنی کامیون BD300  به چرایی انتخاب «پرقدرت» در شعار اشاره کرد و گفت: موتور این خودرو کامینز با توان 300 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن متر است. وی در خصوص سیستم‌ ایمنی این خودرو که در شعار به آن اشاره شده است، گفت: این کامیون مطابقت کامل با استانداردهای 85 گانه کشور و همچنین استانداردهای ایمنی روز دنیا که بخشی از آنها از جمله سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم هشدار انحراف از مسیر(LDWS) می باشد را دارد.

وی اظهار کرد: این خودرو در دو مدل باری و کمپرسی که هر دو مجهز به جای خواب برای استراحت راننده یا سرنشین می باشد عرضه خواهد شد. کابین این خودرو بزرگ، ارگونومیک و مدرن بوده و ظاهری بسیار زیبا دارد. در مدل باری، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای و در مدل کمپرسی هر دو کاسه ای می باشد. سیستم تعلیق جلو در هر دو مدل بادی پارابولیک بوده که به پایداری و راحتی سرنشین کمک خواهد نمود. همچنین سیستم تعلیق عقب در مدل باری به صورت بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع و حافظه ذخیره می باشد. BD300 را می‌توان ایمن ترین کامیون دانست.

ابراهیم افشار همچنین درباره تعبیر «با‌ داوم» برای این محصول گفت: هرچند کیفیت خانواده امپاور بر کسی پوشیده نیست اما لازم به ذکر است قطعات و مجموعه های این خودرو از برندهای معتبر و با کیفیت برخوردار بوده و این خودرو تست ها و آزمون های متعددی را گذرانده است. ما تلاش کردیم کامیونی به روز، ایمن و زیبا در اختیار کاربران قرار دهیم تا محیط کار بسیار بهتری را تجربه کند.

افشار در پایان گفت: با توجه به ابعاد و اندازه مناسب این خودرو، امکان نصب انواع کاربری‌ در این کامیون ها وجود خواهد داشت. افشار در ادامه از عرضه محصول جدیدی از خانواده فورس خبر داد و گفت: با توجه به استقبالی که از کامیونت‌های سری فورس طی یکسال گذشته صورت گرفته، طی دو ماه آینده محصول جدیدی از کامیونت های سری فورس را عرضه خواهیم کرد.

مدیر کسب و کار گروه بهمن در خصوص جزئیات این محصول گفت: اطلاعات بیشتر این کامیون به طور رسمی اعلام خواهد شد اما به طور کلی این محصول با عنوان فورس 12 تن شناخته خواهد شد. در کامیون های متوسط و سنگین ما با سری امپاور وارد بازار شدیم. سال قبل BD500 را وارد بازار کردیم که با استقبال مشتریان روبرو شد. اکنون در خانواده سری امپاور کامیون BD300 معرفی شد و در سال آینده BD460 نیز که یک کامیون سنگین می باشد به جمع خانواده سری امپاور اضافه می شود. همچنین امسال در خانواده FAW، کشنده جدیدی با قدرت موتور 460 اسب بخار را روانه بازار خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید