مسکن در کدام کلانشهرها ارزانتر است؟

لیست خانه‌های 2 میلیارد تومانی؛ از تهران تا اصفهان و یزد+جدول

کدخبر: ۵۳۸۲۵۶
اقتصادنیوز: در این گزارش بررسی شده است که با صرف بودجه‌ای 2 میلیارد تومانی در 7 استان کشور چه خانه‌ای می‌توان خرید؟
لیست خانه‌های 2 میلیارد تومانی؛ از تهران تا اصفهان و یزد+جدول

به گزارش اقتصادنیوز ، فایل‌های مسکن مشاوران املاک  در 7 استان کشور از جمله تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز، یزد و همدان در پلتفرم‌های خرید و فروش خانه با در نظر گرفتن بودجه‌ای 2 میلیارد تومانی بررسی شده است.

خانه های دو میلیاردی در پایتخت و دیگر کلانشهرها

بر اساس بررسی های انجام شده ، با این مبلغ می‌توان یک خانه یک خوابه در شهر تهران و محله پیروزی، با متراژ 41 مترمربع و 26 سال عمر بنا  یا در محله تهرانپارس غربی یک خانه 50 متری با قدمتی 19 ساله به همراه پارکینگ، انباری و آسانسور خریداری کرد.

اما با همین مقدار بودجه، در تبریز خانه‌ای بزرگ‌متراژ و با مساحت 120 مترمربع و عمر بنای 3 ساله و دارای 3 خواب و امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور پیشنهاد شده است.

برخی از این خانه‌ها دارای وام هستند؛ می‌توان در اهواز یک خانه 155 متری و ۳خوابه و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری و در در اصفهان یک خانه 105 متری نوساز با دارا بودن این ویژگی‌ها و البته بدون وام خرید.

بر اساس مشاهدات ما، این بودجه را در شهر تهران می‌توان به جهت خرید آپارتمان‌هایی با عمر بنای بالا و کوچک‌متراژ و اغلب 1 خوابه صرف کرد.

اما در سایر استان‌های مورد بررسی ما، می‌شود با این هزینه خانه‌ای بزرگ‌متراژ و دارای 3 خواب و امکاناتی همچون آسانسور،  پارکینگ و انباری و کفپوش پارکت و کابینت‌هایی با متریال مناسب خریداری کرد.

465346346365343

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید